![]() |
Fra PDF til Word? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Admin ![]() Staff ![]() ![]() Oprettet: 14 Okt 2007 Sted: Sydfyn Status: Offline Point: 3981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26 Feb 2016 kl. 18:17 |
Vi har modtaget:
Har desperat søgt efter programmer (både gratis og betalingsprogrammer) som kan omforme PDF til skrivbar og redigerbar word doc - Er det på markedet og hvem lancerer sådan et program til en fair pris ? Har downloadet flere såsom Nitro, Adobe Pro og wondershare, og de omskaber kun pdf-dokument til word, men ikke til en udgave hvor man kan skrive eller redigere i teksten - please help me ! Nogen der kan hjælpe
|
|
![]() |
|
El Barsko ![]() Entusiastisk ![]() ![]() Oprettet: 02 Dec 2007 Sted: Slangerup Status: Offline Point: 33277 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv denne
online: http://www.free-pdftoword.com/ Jeg kunne
rette i min regning fra YouSee – får dog
nok ikke nogen indvirkning på beløbet. |
|
Venlig hilsen El Barsko
Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten... men han har det sjovere. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
en pdf-fil er et dokument fyldt med indrammet tekst
jo flere rammer, jo sværere at konvertere til word word kopierer rammerne med teksten over og tit er resultatet decideret dårligt dvs at tekststørrelsen pludselig varierer fx duer det slet ikke at konvertere elektronik tegninger så forvent at resultatet kan blive ringe jeg har prøvet mange programmer og de er alle lige ringe/gode desværre, jeg mener ikke der er mirakler at hente her
![]() Redigeret af jenss - 26 Feb 2016 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
bvester ![]() Entusiastisk ![]() Oprettet: 25 Jan 2015 Sted: Billund Status: Offline Point: 602 |
Adobe har selv en løsning til 16 kr / pr. md til prof. brug hvor du kan konverterer til hhv Word og Excel fra PDF, og samtidig bevare formateringen.
Mvh Bvester
|
|
Alt er nemt ! Hvis blot man ved hvordan !
|
|
![]() |
|
bvester ![]() Entusiastisk ![]() Oprettet: 25 Jan 2015 Sted: Billund Status: Offline Point: 602 |
Hvis det blot er et spørgsmål om at kopiere teksten, og genbruge den, så kan man via "Sumatra PDF Portalble" kopiere teksten, og indsætte den i redigerbar stand til "Open Office Writer"
Ctrl+C = Ctrl+V Mvh Bvester PS: Den før nævnte løsning via Adobe, virker nok ikke på "låste PDF dokumenter" |
|
Alt er nemt ! Hvis blot man ved hvordan !
|
|
![]() |
|
mjjzf ![]() Entusiastisk ![]() ![]() Oprettet: 16 Okt 2007 Sted: Valby Status: Offline Point: 4751 |
LibreOffice kan importere PDF-dokumenter, men fordi de fleste PDFer er tekstrammer med billedrammer, kommer det importerede resultat mere til at virke som en redigerbar PowerPoint end en Word-fil.
|
|
![]() |
|
Bindegal ![]() Entusiastisk ![]() ![]() Oprettet: 17 Okt 2007 Sted: København Status: Offline Point: 26847 |
Har fundet dette gratis program, men jeg har ikke selv testet den (så en god idé lige at scanne den med AV).
Hjemmeside: http://unipdf.com/ Eller: http://www.softpedia.com/get/Office-tools/PDF/UniPDF-Converter.shtml Redigeret af Bindegal - 26 Feb 2016 kl. 22:09 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
mht libre office
den havde jeg helt glemt da jeg ikke rigtig bruger det men efter at have installeret udvidelsen kan man sagtens skrive og redigere MEN : det dur slet ikke til store pdf filer med billeder osv filen bliver aldrig hentet ind derudover kan man også bruge Infix PDF editor det er et professionelt program så prisen for gratis brug er et infix logo på alle dokumentsider
Redigeret af jenss - 27 Feb 2016 kl. 09:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Tweet
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |