Teamviewer – Forbindelse er blokeret [ LØST ] |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
MOJO
Engageret Oprettet: 10 Dec 2015 Sted: Bagenkop Status: Offline Point: 125 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Sendt: 16 Maj 2019 kl. 10:04 |
|
Teamviewer – Forbindelse er blokeret
Jeg bruger den gratis version til at hjælpe mennesker - som ikke er i stand til at hjælpe sig selv - med vedligeholdelse af Deres PC’er (Opdateringer – Virus ? - installering – osv.) jeg har prøvet at komme i forbindelse med ”Teamviewer” for at høre om jeg kan blive fri for at købe licens.
Ellers må jeg stoppe med at hjælp.
Jeg har prøvet at undersøge om der er andre – Fjernsupport programmer - der koster GRATIS !
Jeg åbner en anden tråd med ”Hurtig hjælp” i Windows 10 Redigeret af MOJO - 16 Maj 2019 kl. 17:48 |
||
Guests
Guest Group |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
|
Den gratis version af TeamViewer tillader forbindelse i ca. 2½ time. Derefter får du en timeout. Jeg har aldrig oplevet tilsvarende problemer, hvor jeg er blevet blokeret. Får jeg Timeout meddeler jeg partneren om det, og får tilsendt ny kode fra vedkommende. Og med den kan jeg logge på igen. Hvordan og hvornår de anser forbruget af den gratis version for at være misbrug, ved jeg ikke. Jeg anvender ikke programmet hver dag, men forsøger så vidt muligt at beskrive en fremgangsmåde til at komme et problem til livs. Normalt kan jeg klare de fleste problemer på 5-10 minutter via TeamViewer - kun én gang har jeg været logget på i ca. 7 timer, hvor jeg blot trykkede på "Opret forbindelsen igen". Måske din blokering har noget at gøre med, hvor ofte du anvender programmet og hvor længe?
|
||
MOJO
Engageret Oprettet: 10 Dec 2015 Sted: Bagenkop Status: Offline Point: 125 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
|
@Pomse
Den gratis version af TeamViewer tillader forbindelse i ca. 2½ time. Derefter får du en timeout Jeg får blokeret efter 3-5 minutter Får jeg Timeout meddeler jeg partneren om det, og får tilsendt ny kode fra vedkommende. Og med den kan jeg logge på igen. Det gør jeg også - men påny - blokeret efter 3 - 5 minutter Normalt kan jeg klare de fleste problemer på 5-10 minutter via TeamViewer Samme tidsforbrug normalt - måske op til 1 time Måske din blokering har noget at gøre med, hvor ofte du anvender programmet og hvor længe? Fra 0 gange op til 6 - 8 gange pr. månede - med tidsforbrug som nævnt tidligere afhængig af - Opdateringer - hacker trusler - Bank problemer - E-boks problemer - osv Det er mest ældre - som er tvunget til at bruge computere jeg servicere |
||
Guests
Guest Group |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
|
Der findes jo flere alternativer til teamviewer, både gratis og med betaling.
Det er dog flere år siden jeg har haft brug for den slags program, så kan ikke udtale mig om dem.
|
||
Guests
Guest Group |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
|
Med det du oplyser, burde du ikke støde ind i de problemer. Måske det lyder banalt, men går computerens ur korrekt? Prøv tjek det ud. Du skriver ikke, hvornår du første gang oplevede problemet. Hvis problemet er opstået efter du evt. har installeret et program, kan der måske ligge en konflikt bag. Jeg har ikke rigtig nogen løsning på problemet, men du kan prøve afinstallere TeamViewer ved hjælp af REVO Uninstaller, for at sikre at få fjernet så meget som mulig. Prøv efter fjernelse at køre kommandoen sfc /scannow fra Powershell med administratorrettigheder og evt også gøre brug af kommandoen chkdsk /f /r i samme vindue. Efter genstart, så prøv installer TeamViewer igen ...
Redigeret af Pomse - 16 Maj 2019 kl. 14:04 |
||
MOJO
Engageret Oprettet: 10 Dec 2015 Sted: Bagenkop Status: Offline Point: 125 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
|
@Pomse TAK til Doktor Pomse - din medicin virkede - iflg. din recept Er blevet afprøvet på en patient - konsultationen varede 16 min uden blokeringer. Hvordan afslutter man tråden som - opgaven / problemet løst
|
||
Guests
Guest Group |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
|
På et andet forum jeg bruger, vælger man rediger i trådens første indlæg og skriver så [LØST] efter overskriften
|
||
Guests
Guest Group |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
|
Godt det blev løst Vi cykler videre |
||
MOJO
Engageret Oprettet: 10 Dec 2015 Sted: Bagenkop Status: Offline Point: 125 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
|
TAK - [LØST]
|
||
PPlys
Engageret Oprettet: 11 Feb 2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 391 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger TeamViewer hver dag på arbejdet. Får aldrig time out da vi bruger Company Subscription :)
Redigeret af PPlys - 16 Maj 2019 kl. 19:44 |
||
En hilsen til jer alle fra Hundredemeterskoven!
|
||
Besvar | Side 12> |
Tweet
|
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |