Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Pro-aktiv hjælp til Dell maskiner
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pro-aktiv hjælp til Dell maskiner

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
 Point: Emne-point: 1 Stemmer, Gennemsnit 1.00  Emne Søg Emne Søg  Emne-funktioner Emne-funktioner
Dormant Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 11 Feb 2012
Status: Offline
Point: 575
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dormant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af DellCare DellCare skrev:

Dormant:

 
Jeg vil som tidligere nævnt tage al jeres feedback videre, men dette er ingen garanti på at tingene vil blive ændret. Det er desværre en del jeg ikke har ansvar over. Jeg kan udelukkende viderebringe brugernes forslag, meninger og holdninger videre.
 
 


Fuldt forståeligt. Bare lidt synd det så er dig der holder på "øretævernes plads" i denne sammenhæng.

Hvilken support kan Dell så egentligt yde til Dell-ejere hvor hard-disken står af? (ingen recovery muligt via partition) Styresystemet er jo stadig retteligt deres, købt og betalt.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 13:41
Nej, du hedder vel ikke Dell til efternavn, Karina? Men du klør på og er særdeles imødekommende. Tak for det!

Der var nok nogle, der troede, dit ærinde heri forum udelukkende var at reklamere for "din syge moster"? Det har jeg endnu ikke bemærket, og det tror jeg også, du er for klog til.

Glemte at hilse dig velkommen ved første øjenkontakt, så..

Velkommen til Nettips, Karina!
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
DellCare Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 30 Apr 2012
Sted: Copenhagen
Status: Offline
Point: 40
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DellCare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 13:46
Jeg forstår fuldt ud dit spørgsmål, men der er vi beklageligvis igen inde på at forbrugeren har haft muligheden for at gøre tilvalget.
 
Dell vil naturligvis altid forsøge at afhjælpe brugernes problem bedst muligt, indenfor de muligheder vi har. Heldigvis vælger mange Dell brugere at tage det udmærkede valg, og tilvælge en udvidet garanti. I rigtig mange af disse sager vil det være muligt for os, at sende en teknikker, som så faktisk foretager hele re-installationen for brugeren.
 
Ved et computer køb (ligesom ved alle andre former for køb) har forbrugeren desværre også et ansvar for at sætte sig ind i produktet, og tilvælge de dele de mener kan have relevans for dem, alt efter styrker/svagheder.
 
Det ville naturligvis være rigtig dejligt hvis vi kunne imødekomme alles behov og ønsker på én gang, men det er beklageligvis mere kompliceret end det lyder.
 
Vi har forsøgt ved tilvalgsmuligheden at både følge vores egne grønne politik, give de forbrugere der har den nødv. viden mulighed for at løse ting selv, og dem der ønsker mere hjælp muligheden for at tilvælge disk.
 
Jeg syntes dog El Barsko's forslag omkring fravalg, istedet for tilvalg, lyder som en ret fantastisk ide, som jeg klart vil give videre i håb om, at det evt. kan implementeres istedet.
Karina Hansen
EMEA Social Media Outreach Professional
Dell
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 13:51
Thumbs UpBig smile
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Dormant Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 11 Feb 2012
Status: Offline
Point: 575
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dormant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af DellCare DellCare skrev:

Jeg forstår fuldt ud dit spørgsmål, men der er vi beklageligvis igen inde på at forbrugeren har haft muligheden for at gøre tilvalget.
 
Dell vil naturligvis altid forsøge at afhjælpe brugernes problem bedst muligt, indenfor de muligheder vi har. Heldigvis vælger mange Dell brugere at tage det udmærkede valg, og tilvælge en udvidet garanti. I rigtig mange af disse sager vil det være muligt for os, at sende en teknikker, som så faktisk foretager hele re-installationen for brugeren.
 
Ved et computer køb (ligesom ved alle andre former for køb) har forbrugeren desværre også et ansvar for at sætte sig ind i produktet, og tilvælge de dele de mener kan have relevans for dem, alt efter styrker/svagheder.
 
Det ville naturligvis være rigtig dejligt hvis vi kunne imødekomme alles behov og ønsker på én gang, men det er beklageligvis mere kompliceret end det lyder.
 
Vi har forsøgt ved tilvalgsmuligheden at både følge vores egne grønne politik, give de forbrugere der har den nødv. viden mulighed for at løse ting selv, og dem der ønsker mere hjælp muligheden for at tilvælge disk.
 
Jeg syntes dog El Barsko's forslag omkring fravalg, istedet for tilvalg, lyder som en ret fantastisk ide, som jeg klart vil give videre i håb om, at det evt. kan implementeres istedet.


Jeg må fremstå som en irriterende lille bidende hund, men det giver ingen mening.Embarrassed

Hvis dell proppede disken i papkassen sammen med computeren, ville det i mine øjne både blive mere kunde-venligt og grønt.

Med en disk, behøver stærke brugere ikke at bruge en disk selv, brænde-tid og tid på hele projektet. Ikke-stærke brugere skal ikke rive håret ud af hovedet fordi de ikke lige vidste at den disk var et godt valg. Ingen benzin brugt på en evt. teknikers kørsel, mere tid på andet support, eller bedre kvalitet på den eksisterende support, mindre stress hos både support og kunder (arbejds-miljø indgår forhåbentligt også i denne grønne politik). Ingen kørsel/porto fra postvæsnet der skal aflevere en evt. bestilt disk som ikke var tilvalgt fra start.

Det fravælger man for sølle 30 kr. for en grøn politik, som ikke er så grøn i mine øjne. Ja, undskyld mig, men siger det igen, det giver ingen mening i mine øjne.Stern Smile I mine øjne, ligner det mere et PR-stunt ved at kunne sige Dell har en grøn politik.....

Udover det, så ja, El Barsko's fravalg istedet for tilvalg var nok bedre at implementere. Sikker på at stærke brugere (for sølle 30 kr.) alligevel ikke ville fravælge den, da det sparer en masse arbejde.
Til top
DellCare Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 30 Apr 2012
Sted: Copenhagen
Status: Offline
Point: 40
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DellCare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 14:33
Jamen det er da helt ok.
 
Rigtig mange mennesker (heldigvis) får aldrig behov for disse diske, og ved derfor at undlade at de er alle steder, undgår vi dermed også den ekstra forurening det skaber ved bortskaffelse.
 
Jeg ville mægtig gerne give dig en hel roman om Dell´s grønne politik, og hvorfor man har taget hver og en beslutning i denne strategi, men det ville være at spilde din tid, og det har jeg ingen interesse i.
 
Fakta er, at Dell har valgt denne strategi, blandt mange andre, og jeg er helt inforstået med, at der er delte meninger om den.
 
Mit mål med denne tråd var dog oprindeligt, at give interesserede en mulighed for let at få tilgang til et værktøj, istedet for selv at skulle søge aktivt.
 
Jeg fortsætter gerne diskussionen om hvorvidt vi burde sende medie med eller ej, men jeg kan bare ikke ændre strategien ene mand (kvinde), og føler derfor vi kører i ring.
 
Som allerede nævnt, er jeg 110% enige med rigtig mange af jeres argumenter, og vil også give jeres glimrende feedback videre.
 
Kom gerne med andre relevante problemstillinger, men mener lidt at dette emne er rimelig uddebateret efterhånden, og er her udelukkende for at hjælpe med de ting jeg har behørighed til.
Karina Hansen
EMEA Social Media Outreach Professional
Dell
Til top
Dormant Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 11 Feb 2012
Status: Offline
Point: 575
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dormant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af DellCare DellCare skrev:

Jamen det er da helt ok.
 
Rigtig mange mennesker (heldigvis) får aldrig behov for disse diske, og ved derfor at undlade at de er alle steder, undgår vi dermed også den ekstra forurening det skaber ved bortskaffelse.
 
Jeg ville mægtig gerne give dig en hel roman om Dell´s grønne politik, og hvorfor man har taget hver og en beslutning i denne strategi, men det ville være at spilde din tid, og det har jeg ingen interesse i.
 
Fakta er, at Dell har valgt denne strategi, blandt mange andre, og jeg er helt inforstået med, at der er delte meninger om den.
 
Mit mål med denne tråd var dog oprindeligt, at give interesserede en mulighed for let at få tilgang til et værktøj, istedet for selv at skulle søge aktivt.
 
Jeg fortsætter gerne diskussionen om hvorvidt vi burde sende medie med eller ej, men jeg kan bare ikke ændre strategien ene mand (kvinde), og føler derfor vi kører i ring.
 
Som allerede nævnt, er jeg 110% enige med rigtig mange af jeres argumenter, og vil også give jeres glimrende feedback videre.
 
Kom gerne med andre relevante problemstillinger, men mener lidt at dette emne er rimelig uddebateret efterhånden, og er her udelukkende for at hjælpe med de ting jeg har behørighed til.


Jamen det er da helt ok. Tænkte såmænd bare, at nu man havde en vaske-ægte levende Dell-supporter i forummet, som havde med pro-aktive guider at gøre, kunne guide lidt i de forskellige problemstillinger mht. recovery, når nu du linker til oprettelse af systemgendannelses diske. (puha, lang sætningLOL)

Mht. til den roman, er det slet ikke spild af min tid. har masser!Big smile Kunne da være interressant at få et indblik i hvordan et firma som Dell træffer sine grønne beslutninger, med grundlag og kriterier og hvordan en dvd skive skal redde vores natur. Der bliver jo alligevel brugt en skive fra forbrugerens side, når der skal brændes en.Wink
Til top
DellCare Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 30 Apr 2012
Sted: Copenhagen
Status: Offline
Point: 40
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DellCare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 15:29

Jeg vil hellere end gerne guide i de forskellige problemstillinger, og nyder meget jeres engagement i denne debat. Syntes dog bare, at diskussionen var begyndt at køre lidt i ring. Men endelig udnyt at jeg er her, og lytter til alle de dejlige guldkorn I har at give til os Smile

Via nedenstående link kan du finde meget mere om Dell's grønne politik. Teksten er dog på engelsk, men håber det går.
 
 
Hav en dejlig dag
Karina Hansen
EMEA Social Media Outreach Professional
Dell
Til top
Dormant Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 11 Feb 2012
Status: Offline
Point: 575
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dormant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 18:40
Kigger på detThumbs Up
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 18:48
Citat: "Jeg må fremstå som en irriterende lille bidende hund, men det giver ingen mening.Embarrassed"

Nu plejer det jo at være undertegnede, der farer i haserne på folk, der irriterer tilstrækkeligt, fx ved at præsentere ben med for lidt kød på. Men helt rart at blive aflastet en sjælden gang.

Denne tråd er som at følge en spændende tennismatch, hvor begge de sympatiske spillere yder deres bedste og giver hinanden kamp til stregen. Matchen trækker ud, men hvad gør det, når spændingen hele tiden er på sit højeste? En match fyldt med serveesser og fantastiske returneringer. Ville ønske at begge spillere løb med pokalen, hvis det var muligt.

Nå. Det ser ud til, at kampen er slut nu. Øv. Hvem vandt, eller er den udsat?
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.