Teamviewer – Forbindelse er blokeret [ LØST ] |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Guests
Guest Group |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
PPlys ... Din arbejdsgiver har nok en betalt licens, mon ikke? Med en gyldig licens eksisterer timeout ikke
|
|
MOJO
Engageret Oprettet: 10 Dec 2015 Sted: Bagenkop Status: Offline Point: 125 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
@PPlys Jeg bruger den version der koster GRATIS da mit behov er meget lille Hvad koster Jeres version om året / pr. mdr. ?
|
|
Guests
Guest Group |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
TeamViewer er jo ikke billig. Priserne kan du se her:
TeamViewer er jo De Factor standarden. De andre er "kopier". Da TeamViewer er et tysk program, er det underlagt EU-lovgivningen for logning mv. Dette kan ikke forventes af "kopierne", der er af amerikansk oprindelse. De har højst sandsynlig indbygget "bagdøre", hvad der jo er normal praksis på de kanter.
|
|
PPlys
Engageret Oprettet: 11 Feb 2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 391 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
Til teams er til 5 samtidige brugere.
Vi har licens til 7 samtidige brugere der koster 17.000,- pr. år.
|
|
En hilsen til jer alle fra Hundredemeterskoven!
|
|
MOJO
Engageret Oprettet: 10 Dec 2015 Sted: Bagenkop Status: Offline Point: 125 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan nu meddele at Teamviewer blokere igen ! Derfor har jeg fundet denne løsning og den virker og den koster GRATIS Deres hjemmeside
Remote
Assistant Full Version og
Remote Assistant Quick Support den var svær at finde Remote Assistant Quick Support http://download.cloudberrylab.com/RemoteAssistantQuickSupport_v2.1.0.27_netv4.5.1.exe Jeg håber at der er nogen der kan få Go' fornøjelse af dette
|
|
MOJO
Engageret Oprettet: 10 Dec 2015 Sted: Bagenkop Status: Offline Point: 125 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
Jeg har tilladt mig at henvise her til NETTIPS på / i "Eksperten" da der er mange der nu har fået opgave / problemer med Teamviewer |
|
Guests
Guest Group |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
MOJO ... Du er så hjertelig velkommen til at henvise til Nettips. Men jeg er total blank i låget, hvad angår TeamViewer!! Læser jeg på "Eksperten", ser det umiddelbart ud til at være et problem med Windows 10 (formoder du også anvender Windows 10?). Har du mulighed for at efterprøve TeamViewer på andet end det styresystem? F.eks. en tidligere udgave af Windows eller eksempelvis Linux? Jeg kan godt have en fæl mistanke om du skal finde svaret i selve Windows 10. Måske nogle af deres apps konflikter? Hvordan med dine privatindstillinger? Firewall-indstillinger (evt. prøv nulstil Windows Firewall). At finde løsningen kan næsten være at sammenligne med at finde en nål i en høstak. Især når det ikke er os, der sidder ved computeren. Du har indtil videre fundet en løsning på problemet, og det er trods alt det vigtigste. Vi kan så håbe du ikke på et senere tidspunkt atter skal opleve problemer.
|
|
Besvar | Side <12 |
Tweet
|
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |