Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > It-nyheder
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Den bedste virusbeskyttelse kåret
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den bedste virusbeskyttelse kåret

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
John Westcoast Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7602
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Den bedste virusbeskyttelse kåret
    Sendt: 03 Apr 2009 kl. 09:09
Test af 18 antiviruspakker: For få hundrede kroner om året kan man beskytte sin computer mod ondsindet virus og spyware. Men selv ikke den bedste antiviruspakke yder maksimal beskyttelse mod digitale lommetyve og hackere.

Ifølge.http://fpn.dk/digitalt/computer/article1651843.ece
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Apr 2009 kl. 10:01
Citér Det gode budskab er, at man ikke behøver at bruge penge på antivirus, for det gratis program Alwill Software Avast beskytter lige så godt mod virus som testens bedste betalingsprogram.
Det er nemli' rigtigt.
 
Citér Problemet med gratisprogrammerne er imidlertid, at de ikke har en indbygget firewall eller antispyware, og selv om eksempelvis styreprogrammet Windows har en indbygget firewall og således supplerer det gratis antivirusprogram, fungerer det ikke så godt sammen med gratisprogrammerne, som hvis man har en samlet sikkerhedspakke.
Jow, hvis man ikke kan finde ud af at supplere Avast, med f.eks. Comodo firewall og ThreatFire.
 
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Apr 2009 kl. 10:58
jeg instalere fandme alle de gratis antiviruser jeg kan finde, så må der sgu der være en chance for at en af dem stopper kringen mod min pc..

satans hackere og vira makers nogen burde finde dem og tvinge dem til at fixe min maskine..
så ku det nok være at de holdt sig fra det vira halløj..

Til top
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Apr 2009 kl. 11:10
En vrøvleartikel. Avast har et fremragende antispyware indbygget. De gratis Comodo, Online Armor, og PCTools firewalls, er alle bedre end dem der er indbygget i betalingspakkerne.
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Apr 2009 kl. 14:08
Jeg havde troet det var Avast. (Selvom det er fint at det ikke blev Wink)

Redigeret af fairplayer - 03 Apr 2009 kl. 14:09
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Apr 2009 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af o Rappa o Rappa skrev:

jeg instalere fandme alle de gratis antiviruser jeg kan finde,
Flere av's, firewalls eller spywarebeskyttere (gælder ikke de passive som Spywareblaster) vil højst sandsynligt konflikte med hinanden og dermed gøre større skade end gavn.
Det er meget vigtigt at man kun har én af slagsen installeret på computeren.Smile
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Apr 2009 kl. 20:39
hum jeg vd snart ik hvad man skal gøre, jeg har masser af sikkerhed og alligevel får jeg alverdens malware og vira ind ad en eller anden dør..
gud vide hvor fanden det kommer fra..
 
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Apr 2009 kl. 21:27
Det er faktisk ret farligt at have for meget på. Hvad har du, hvis jeg må spørge?
 
Hvis du har lyst bedes du bare gøre følgende for at vise hvad du har.
 
Download Security Check by screen317 http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe og gem det på skrivebordet.
Kør SecurityCheck.exe
Følg instruktionen på skærmen.
En Notesblok dokument, checkup.txt, åbnes automatisk. Du bedes kopiere og indsætte indholdet af dokumentet her i tråden.


Redigeret af e-tech - 03 Apr 2009 kl. 21:28
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Apr 2009 kl. 21:42
Hej.Gør som jeg.Kør linux.Hvis man kører en dualboot kan man bare bruge MS når det er nødvendigt og hvis man bare skal surfe kan man bruge linux der ikke er modtagelig for alle de trusler i snakker om.Det er gratis og det fungerer godt.Jeg er ved at tage et jagttegn og den cd der er med virker kun under MS,så jeg bruger det når det er nødvendigt men ellers er det kun Ubuntu på min pc.Jeg vil ikke starte en flameware men bare fortælle hvordan det kan gøres uden problemer.
Til top
ePost Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 07 Mar 2009
Status: Offline
Point: 2193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ePost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Apr 2009 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af o Rappa o Rappa skrev:

hum jeg vd snart ik hvad man skal gøre, jeg har masser af sikkerhed og alligevel får jeg alverdens malware og vira ind ad en eller anden dør..
gud vide hvor fanden det kommer fra..
Jamen, e-tech har ret. Grunden til at du får meget snavs ind er, at du har for meget installeret. Når man gør det, sætter programmerne hinanden delvist ud af spillet. Man skal vælge sine sikkerhedsprogrammer med omhu. Reglerne er ens for alle: ét antivirusprogram med realtidsbeskyttelse. Ét antispywareprogram med realtidsbeskyttelse. Én firewall.
 
Man kan supplere med antispywareprogrammer uden realtidsbeskyttelse. Det gør de fleste. Man er nødt til at have noget ekstra at skanne med nu om dage. Malwarebytes' Anti-Malware og SUPERAntiSpyware er de bedste.
 
Der til kommer andre gode programmer, som man også anbefaler som ekstra beskyttelse. Eksempelvis SpywareBlaster og ThreatFire.
 
Der har tidligere været mange kompatibilitetsproblemer mellem de forskellige programmer, men det har hjulpet gevaldigt de senere år. Efterhånden kan de bedste programmer trives fint side om side på samme maskine.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.203 sekunder.