Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - billede og musik mappe væk??
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

billede og musik mappe væk??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: billede og musik mappe væk??
    Sendt: 14 Mar 2009 kl. 19:14
Hej alle
Jeg sidder og laver lidt back up på min xp computer, og nu er...... billede og musik mapperne. i start menuen væk?? jeg har har rodet med det i et par timer nu hvordan får jeg disser mapper tilbage i start menuen( i ved der oppe ved dokumenter og denne computer og netværksteder???) man kan ikke trække det ind vil jeg lige tilføje .
på forhånd tak 
Med venlig hilsen
Sternberg

Og ja det er windows XP jeg roder med lige nuSmile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Mar 2009 kl. 19:40
Højreklik på proceslinjen, vælg Egenskaber, Vælg Menuen Start, vælg Tilpas, vælg Avanceret, sæt markering ved Vis som et link ved de Billeder og ved Musik
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Mar 2009 kl. 19:47
det var kvikt.... tusind tak det prøver jeg 
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Mar 2009 kl. 19:57
tak for responsen men nix det virkede ikke desværre ...andre der har et bud ???
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Mar 2009 kl. 20:15
skidt med det det blev til en system gendannelse ..jeg ved squ ikke lige hvad der skete i kampens hede..Wacko
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Mar 2009 kl. 23:09
Hmm... sider og tænker om det var en genvej til det.. , om den ikke allerede er der?
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.