Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Vedrørende diverse indlæg
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vedrørende diverse indlæg

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 04:51
Oprindeligt skrevet af Wiseguy Wiseguy skrev:

Oprindeligt skrevet af Halveskimoen Halveskimoen skrev:

Oprindeligt skrevet af Wiseguy Wiseguy skrev:

Oprindeligt skrevet af Halveskimoen Halveskimoen skrev:

Så er det godt I ikke bor heroppe, der er det lidt svært at slukke for lyset i øjeblikketLOL
Åh ja, der er jo midnatssol, det for mig til at savne Grønland. (har været der oppe i 4 år, 1989 -1992).


Hvor? har været her i 35 år,og får hjemve efter en måneds ferie i DK.
Det forstår jeg godt, jeg savner også den "ø". Har tænkt på når jeg skal pensioneres at flytte der op og købe et lille hus.
Du spørger til hvor?
Jeg har faktisk været i alle byerne på vestkysten helt op til Disko. Jeg var dog bosat i Nuuk sammen med min kæreste.


Hvis du har været ca 98km nord for Ilulissat så har vi nok mødt hinanden,der er jeg stedet`s lokale original

Klokken er 23,37 her er et øjebliksbillede.


Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

Oprindeligt skrevet af KurtE KurtE skrev:

Hej venner,

Der er en ting som er faldet mig for brystet her på det sidste. Det har at gøre med at uanset hvilket indlæg et medlem kommer med så virker der somom at "den gamle garde her"  tror at alle indlæg er henvendt direkte til dem

 
Mine indlæg er også rettet til nettips "egne"LOL
Just jokeing...
Ser du, ligesom når vi går på gaden eller sidder i toget så taler vi kun med dem vi kender... og ikke med dem vi ikke kender.
Det er samme danske tendens der er på nettips.
Vi er ikke særligt sociale over for fremmede men hvis de ligesom er lidt med i debattn her, så ville vi jo også åbne lidt mere op.


Meget godt sagt LOL



Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af Garfield Garfield skrev:

Tusind tak e-tech det var så pænt af dig.
 
Det er korrekt at jeg ikke er så meget på p.t. - men det skyldes at jeg er meget syg - og ikke for at få medlidenhed eller det der ligner, skal jeg da gerne fortælle hvad jeg fejler.
Jeg har fået en spiserørscancer, der p.t. bliver behandlet med kemoterapi og strålebehandling på Herlev Hospital. Det er en hård omgang og mine kræfter er lig nul, og for det skal være løgn, har jeg også fået en sonde - så jeg får flydende kost. Det er en hård afmagringskur. Men tro mig - jeg ser trods alt lyst på fremtiden, og kan indimellem se lyset forenden af tunlen.
Men jeg ser da stadigvæk på Nettips og følger lidt med, når jeg har lidt lyse stunder, altså når smerter og ubehag ikke bliver for voldsomt.
Lige en slutbemærkning - har ikke ONDT af mig selv, for det fører ikke til noget overhovedet, men prøver at være positiv trods alt.


God bedring Garfield  !



KurtE
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 09:21
Så er det morgen igen, og puuhaa, mit indlæg igår udviklede sig til en noget længere tråd end jeg havde troet.
På trods af nogle enktle kanter på indlæggene - også fra min egen side - så synes jeg at det har været en positiv debat. Selvom der unægtelig er nogle som ikke har følt sig helt så godt behandlet, så er det mit indtryk at de medlemmer jeg startede med at kalde "den gamle garde" har vist sig som positive og humoristiske mennesker, og viljen til at gøre tingene her på NT så godt så muligt den er virkelig er til stede, (hmmm hvorfor var det nu jeg troede noget andet. Ermm)

Jeg tror da vi var nogle  som blev lidt mere opmærksom på hvordan andre føler når der svares på indlæg.



Jeg takker for alle jeres gode svar/indlæg, og glæder mig over at i en så lang tråd at den gode tone blev bevaret, trods det lettere kontroversielle emne.


Venligst,
KurtE Smile







Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af Garfield Garfield skrev:

Tusind tak e-tech det var så pænt af dig.
 
Det er korrekt at jeg ikke er så meget på p.t. - men det skyldes at jeg er meget syg - og ikke for at få medlidenhed eller det der ligner, skal jeg da gerne fortælle hvad jeg fejler.
Jeg har fået en spiserørscancer, der p.t. bliver behandlet med kemoterapi og strålebehandling på Herlev Hospital. Det er en hård omgang og mine kræfter er lig nul, og for det skal være løgn, har jeg også fået en sonde - så jeg får flydende kost. Det er en hård afmagringskur. Men tro mig - jeg ser trods alt lyst på fremtiden, og kan indimellem se lyset forenden af tunlen.
Men jeg ser da stadigvæk på Nettips og følger lidt med, når jeg har lidt lyse stunder, altså når smerter og ubehag ikke bliver for voldsomt.
Lige en slutbemærkning - har ikke ONDT af mig selv, for det fører ikke til noget overhovedet, men prøver at være positiv trods alt.
 
Håber at alt bliver godt igen og ønsker dig alt det bedste.
 
Go' bedring.
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 678
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.