Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Vedrørende diverse indlæg
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vedrørende diverse indlæg

 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
Forfatter
Besked
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Status: Offline
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 00:31
Tusind tak e-tech det var så pænt af dig.
 
Det er korrekt at jeg ikke er så meget på p.t. - men det skyldes at jeg er meget syg - og ikke for at få medlidenhed eller det der ligner, skal jeg da gerne fortælle hvad jeg fejler.
Jeg har fået en spiserørscancer, der p.t. bliver behandlet med kemoterapi og strålebehandling på Herlev Hospital. Det er en hård omgang og mine kræfter er lig nul, og for det skal være løgn, har jeg også fået en sonde - så jeg får flydende kost. Det er en hård afmagringskur. Men tro mig - jeg ser trods alt lyst på fremtiden, og kan indimellem se lyset forenden af tunlen.
Men jeg ser da stadigvæk på Nettips og følger lidt med, når jeg har lidt lyse stunder, altså når smerter og ubehag ikke bliver for voldsomt.
Lige en slutbemærkning - har ikke ONDT af mig selv, for det fører ikke til noget overhovedet, men prøver at være positiv trods alt.
garfield
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 00:37
Oprindeligt skrevet af Garfield Garfield skrev:

Tusind tak e-tech det var så pænt af dig.
 
Det er korrekt at jeg ikke er så meget på p.t. - men det skyldes at jeg er meget syg - og ikke for at få medlidenhed eller det der ligner, skal jeg da gerne fortælle hvad jeg fejler.
Jeg har fået en spiserørscancer, der p.t. bliver behandlet med kemoterapi og strålebehandling på Herlev Hospital. Det er en hård omgang og mine kræfter er lig nul, og for det skal være løgn, har jeg også fået en sonde - så jeg får flydende kost. Det er en hård afmagringskur. Men tro mig - jeg ser trods alt lyst på fremtiden, og kan indimellem se lyset forenden af tunlen.
Men jeg ser da stadigvæk på Nettips og følger lidt med, når jeg har lidt lyse stunder, altså når smerter og ubehag ikke bliver for voldsomt.
Lige en slutbemærkning - har ikke ONDT af mig selv, for det fører ikke til noget overhovedet, men prøver at være positiv trods alt.
 
Ikke for, at ynke dig, men det gør mig ondt, at læse, om din sygdom, håber du kommer over det.Big%20smile
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 01:25
Kære Garfield
Håber det bedste for dig... Pøj Pøj

Mange hilsner fra krummedige Smile
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 01:46
Oprindeligt skrevet af KurtE KurtE skrev:

Hej venner,

Der er en ting som er faldet mig for brystet her på det sidste. Det har at gøre med at uanset hvilket indlæg et medlem kommer med så virker der somom at "den gamle garde her"  tror at alle indlæg er henvendt direkte til dem

 
Mine indlæg er også rettet til nettips "egne"LOL
Just jokeing...
Ser du, ligesom når vi går på gaden eller sidder i toget så taler vi kun med dem vi kender... og ikke med dem vi ikke kender.
Det er samme danske tendens der er på nettips.
Vi er ikke særligt sociale over for fremmede men hvis de ligesom er lidt med i debattn her, så ville vi jo også åbne lidt mere op.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 01:51
*Garfield
For en del år tid siden havde min mor det i skjoldbruskkirtlen, og var også på herlev.
Så jeg kender en lille del til det.
Alt støtte får du herfra Hug
 


Redigeret af Bindegal - 27 Jul 2008 kl. 06:15
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 02:29
Nu har jeg læst alle 5 sider indlæg, og alle synes jeg har en masse fornuftigt at sige. Måske er det godt at få udløst lidt galle en gang i mellem. Vi har jo nok alle her på Nettips lavet en lille "Brøler" mig selv incl. men så burde man også gå til bekendelse og indrømme sine fejl, og ikke spille "kloge Åge".
Man kan jo ikke forvente at den hjælp man får her på Forum Nettips er den ultimative, vi er jo kun en flok store "Amatører" som prøver at hjælpe hinanden gennem dagens små & store PC problemer. For man et svar (Hjælp) her fra Nettips, og det måske går galt, behøver den som har givet det jo ikke at være inkompetent. Jeg er meget glad for at være her på Nettips, og vil nødig undvære disse stunder herinde. Jeg har fået meget hjælp gennem den tid jeg har været på Nettips. Går der over 3-4 dage hvor man ikke har været på Nettips, ja så kommer man til at savne det, sådan har jeg det ihvertfald.
Og så vil jeg godt lige sige, det hedder NETTIPS, og ikke NT !
Her oppe i Aalborg står NT for Nordjyllands Trafikselskab, og jeg kan ikke se hvad de skal blandes ind i NETTIPS for.Smile
Der har vi den igen med alle de forkortelser, som vi er en del som ikke kan tyde. Et spørgsmål, hvor lang tid tager det at skrive Nettips ? prøv !
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 02:32
Windows NT
lol LOL
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 02:39
NT, står det ikke for : Negativ Tastning?LOL
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 02:40
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

Windows NT
lol LOL
Ja, du ret Bindegal, og sådan kan man blive ved. Men helt ærligt, jeg er ikke så meget for alle de forkortelser, det er som om "Skribenten" skal spare tid, for at komme videre til næste indlæg, hvis du forstår mig !LOL
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Jul 2008 kl. 02:45
Oprindeligt skrevet af El Barsko El Barsko skrev:

NT, står det ikke for : Negativ Tastning?LOL
Jo måske, eller Net Tyveri, kan vi flere gode ?LOL
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.