Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - BPMinus
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BPMinus

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jan 2022 kl. 23:29
og audacity bør nok kunne det hele 
men BPminus er nok lidt enklereSmile
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jan 2022 kl. 23:36
Ja, det har du nok ret i, AudaCity er ret avanceret.
Jeg prøver lige dine sidste link, og krydser fingre for at det vil lykkes denne gang.Smil
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jan 2022 kl. 23:50
Jeg bruger ExtremeDownload Manager (XDM), men den reagerer ikke når jeg klikker på download. Jeg kan dog se øverst i Chrome at når jeg klikker download ændres download adressen til php i et splitsekund.
Er der mon andre muligheder for download, altså ikke download fra deres hjemmeside, men fra anden udbyder, det vil jeg lige undersøge.
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Jan 2022 kl. 23:57
Hurra!!
Så lykkedes det fra denne adresse:

Wink
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Jan 2022 kl. 00:22
Lidt tamt program, men jeg prøvede lige at lege lidt med "Folkeklubben"s 'Fedterøv', den fik lige lidt op på Tempo, og det lyder sku meget godt.Thumbs Up
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Jan 2022 kl. 00:26
jeg har brugt audacity til at redigere et nys el lign væk

og ja

den nederste menu i billedet er hastighed
ved højreklik på den kan den finjustere
den er faktisk toppenThumbs Up
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Jan 2022 kl. 20:10
Jeg bruger tit AudaCity til redigering af mp3 filer, og er kommet til at kende programmet ret godt. Jeg ville dog ikke spille 'Kloge Åge' med hensyn til BPMinus, når jeg ikke kendte programmet.
Jeg har fundet et hav af mp3 musik INDEX på nettet, og redigerer særligt volumehøjde på disse.
Jeg har også her for nydelig 'Mishandlet' Ava Max's Black Car, og det er sku' sjovt med lidt forandring, og det er AudaCity lige programmet som kan disse ting.LOL
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.