Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Katalogisering af mapper på harddisk ***LØST***
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Katalogisering af mapper på harddisk ***LØST***

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jpall Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang
Avatar

Oprettet: 26 Jan 2020
Status: Offline
Point: 75
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jpall Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Katalogisering af mapper på harddisk ***LØST***
    Sendt: 07 Dec 2021 kl. 13:11
For en efterhånden del år siden havde jeg et stykke software der kunne scanne indholdet på en (f.eks.) harddisk og gemme filmapperne i .txt-format. Jeg har siden da købt en anden PC, men har ikke gemt ovennævnte software.  Er der nogen der kan anbefale et værktøj til det omtalte formål ?? På forhånd takSmile


Redigeret af jpall - 20 Dec 2021 kl. 12:45
It Ain't No Sin To Be Glad You're Alive
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Dec 2021 kl. 17:22
Til top
jpall Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang
Avatar

Oprettet: 26 Jan 2020
Status: Offline
Point: 75
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jpall Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Dec 2021 kl. 18:54
Hej "Bindegal"
Tusinde tak for forslagene.... Det er dog ikke lige disse muligheder jeg eftersøger ... Beklager min lange responstid Sleepy
It Ain't No Sin To Be Glad You're Alive
Til top
Dorksen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1759
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Dec 2021 kl. 12:52
Til top
Regmos Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2008
Status: Offline
Point: 638
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Regmos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Dec 2021 kl. 15:40
Mvh. Regmos
Win 11 Pro, ESET NOD 32, HMP/HMP.A (betalt), Windows Firewall Control (registreret).
Til top
jpall Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang
Avatar

Oprettet: 26 Jan 2020
Status: Offline
Point: 75
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jpall Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Dec 2021 kl. 07:00
Igen stor tak for respons. Det er Dorksen der har fundet det program jeg benyttede mig af tilbage i tiden, så tusinde tak for løsningen  Smile
It Ain't No Sin To Be Glad You're Alive
Til top
jpall Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang
Avatar

Oprettet: 26 Jan 2020
Status: Offline
Point: 75
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jpall Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Dec 2021 kl. 15:14
Jeg fandt tilfældigvis denne software ved et rent tilfælde for et par dage siden : https://www.sttmedia.com/filelistcreator-download

Portable, og findes i 32bit&64bit versioner til Windows . Ydermere versioner til Mac og Linux. Har ikke gennemtestet funktioner i programmet, men umiddelbart et godt og funktionelt stykke software.

For mig er det et program jeg vil arbejde videre i fremadrettet tror jeg. Måske andre vil kunne finde nytte ?

PS: Det er freeware, men man kan donere til udvikleren hvis man ønsker det  Smile

It Ain't No Sin To Be Glad You're Alive
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Dec 2021 kl. 21:11
jeg er ikke helt sikker om jeg forstået det rigtigt
men her er nogle interessante muligheder

måske du kan bruge noget Smile
Til top
Regmos Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2008
Status: Offline
Point: 638
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Regmos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Dec 2021 kl. 07:31
Man kan også vælge at løse dette, og stort set alle andre filhåndteringsopgaver, en gang for alle.

https://www.xyplorer.com/index.php



Mvh. Regmos
Win 11 Pro, ESET NOD 32, HMP/HMP.A (betalt), Windows Firewall Control (registreret).
Til top
jpall Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang
Avatar

Oprettet: 26 Jan 2020
Status: Offline
Point: 75
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jpall Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Dec 2021 kl. 07:53
For en god ordens skyld bør jeg nok påpege, at jeg har fået svar på mit oprindelige spørgsmål Smile.

Mvh.



It Ain't No Sin To Be Glad You're Alive
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.