Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Broken links
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Broken links

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PK FLUER Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 20 Okt 2007
Sted: DK
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PK FLUER Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Broken links
    Sendt: 25 Nov 2021 kl. 11:37
Jeg er i disse dage ved at gennemgå mine bærbare / PCer for broken links (404), men jeg er egentlig ikke klar over, om jeg direkte, kan søge i mine filer på computerne, og få de link væk, som ikke er aktive mere.

Jeg har i mange år brugt henvisende link til foredrag, artikler og lignende, men mange link lukker jo ned, og der er ingen grund til at have dem liggende på computerne, men det er desvære meget tidkrævende, at gennemgå links manueltCry

Jeg bruger i de fleste maskiner stadig Win7Pro, men har dog enkelte maskiner, med Win10 Pro.

Jeg er intereseret i et free program til Win7Pro, som kunne udvælge de døde link, og så evt. kunne fjerne dem.

Er der evt. nogen her på forrummet, som har en ide' om et godt program, til at løse ovenstående opgave?

På forhånd tak.

Mvh
Mysis.
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Nov 2021 kl. 12:37
Hej
Jeg har lige prøvet denne her til min Google Chrome. Virker perfekt.
Til top
noerdendk Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 25 Nov 2021
Sted: Skjern
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerdendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Nov 2021 kl. 21:59
Nu skriver du ikke ret meget om, hvilken Browser du bruger, men jeg har selv med lidt held brugt den her


Til top
John Westcoast Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7602
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Nov 2021 kl. 01:06
Hej og velkommen til Noerdendk.
Til top
PPlys Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 11 Feb 2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 391
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PPlys Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Nov 2021 kl. 19:57
Jeg anbefaler også deadlink, hvilket vi også blev enige om sidste gang. Jeg vil bare gentage at man skal ikke hente nyeste version. Man skal hente version 4.6 for der kan man slette døde links direkte i programmet.
En hilsen til jer alle fra Hundredemeterskoven!
Til top
PK FLUER Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 20 Okt 2007
Sted: DK
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PK FLUER Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Nov 2021 kl. 21:25
Tak for linkene, jeg prøver at ligge version 4.6 ind, så må vi se om det kan hjælpe mig.

Jeg bruger Google Chrome browser, så er det på pladsWink

Mvh
Mysis
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.