Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Sikkerhed
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Hvem ringer op?
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem ringer op?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvem ringer op?
    Sendt: 20 Nov 2021 kl. 15:30
Blev ringet op, i går, af et nummer jeg ikke kender 60844350 .
Men se dét gør de her: 

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Nov 2021 kl. 16:27
Den bruger jeg også sommetider. Ellers er der jo altid Krak's og De Gule Sider Thumbs Up

https://www.degulesider.dk/hvem+ringede


Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Nov 2021 kl. 16:36
Til top
Guffi Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Okt 2007
Status: Offline
Point: 2878
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Nov 2021 kl. 19:39



"Hej, jeg ringer fra X.selskab", sorteres nemt fra, med den røde knap på fonen...

Wink












Redigeret af Guffi - 24 Nov 2021 kl. 15:37
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Nov 2021 kl. 00:54
For mit vedkommende skriver jeg "somme tider", da jeg i reglen tager min telefon, når den ringer. Imidlertid kan man da få opkald, man studser over af den ene eller anden grund, og så er det da fint, at man kan søge på et nummer. Det er der så absolut ingen noia i Wink
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.148 sekunder.