Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Ad Muncher er nu GRATIS
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ad Muncher er nu GRATIS

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ad Muncher er nu GRATIS
    Sendt: 27 Okt 2021 kl. 16:20
Hvad?

Ad Muncher er normalt tilgængelig for $29,95 plus $19,95 om året efter det, men vil nu være tilgængelig i samme form som et helt gratis produkt.

Alle brugere vil nu modtage filterlisteopdateringer. Ugentligt til at begynde med, derefter dagligt, hvis vores hosting kan klare belastningen, så længe vi er i stand til det.

Helt seriøst?

Ja, intet er blevet ændret, vi flytter bare til hosting med meget højere kapacitet og fjerner alle de anti-piratkopiering, vi havde brug for tidligere.

Hvordan?

På et tidspunkt i fremtiden skal vi muligvis tilbyde gratis softwareprodukter til Ad Muncher-brugere (f.eks. en anbefalet spyware-blokering eller antivirus). Disse vil blive gjort med respekt, og vil kun være produkter, der komplimenterer Ad Muncher, og som vi reelt selv bruger.

Vi vilaldrig, aldrig acceptere betalinger fra et reklamefirma for at tillade deres annoncer gennem vores liste (som andre har gjort), eller installere tredjepartssoftware på dit system.

Vi har tidligere afslået tilbud om at tjene betydelige penge fra begge disse kilder, men vi skal sove om natten, og brugere af Ad Muncher fortjener at blive behandlet lige efter al den støtte, de har givet os.

Ad Muncher, du har gjort en masse mennesker glade, du har ladet os leve af det, vi elsker, og vi glæder os ærligt talt bare til at se dig gøre browsing hurtigere, sikrere og mere behagelig for et meget større antal af folk. (Citat slut)

Netsurfer 2 iærte mig dette fremragende lille program at kende, og det er en glæden's dag, at det nu er gratis. Ingen addons nødvendige. Ad Muncher holder rent i butikken. Det kan i høj grad anbefales. Herfra et varmt tak til Ad Muncher, som forsikrer, at de ikke sælger brugerne's data Hug

Hentes her : https://www.admuncher.com/download


Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guffi Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Okt 2007
Status: Offline
Point: 2878
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Nov 2021 kl. 15:55

Tak, har lige installeret det...

Edit:

Jeg lod Revo Uninstaller gumle  den ko!

Jeg synz at "uBlock Origin" + "I Don't Care About Cookies" sammenlagt fungerer bedre...




Redigeret af Guffi - 16 Nov 2021 kl. 18:56
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2021 kl. 08:59
Affi - jeg er jo så glad (taknemlig) når i "skrappe drenge" Wink kommer med jeres gode tips. Thumbs Up
Dette lille program lyder som et af disse.

Men hvad er det jeg kan undvære hvis jeg bruge dette program
(jeg har forsøgt at læse mig frem til det men blev ikke meget klogere) Cry

 






Redigeret af queen - 14 Nov 2021 kl. 09:00
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Nov 2021 kl. 08:01
Guffi - tusinde tak - så er jeg med Thumbs Up 
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Nov 2021 kl. 01:58

Har prøvet det meste Wink men med Firefox, er Ublock Origen og i dont care about cookies også den bedste løsning for mig Smile  Men Ad Muncher har altid fået fine anmeldelser.
 
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Nov 2021 kl. 07:40
 Thumbs Up

Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Nov 2021 kl. 11:39
Jeg må indrømme, at jeg giver Jer ret i, at uBlock Origin og I don't care about cookies er nemmere. Desuden er Ad Muncher en ressource sluger. Som om det ikke er nok, så skal man igennem en større manuel proces, før man slipper for alt det uønskede. Hvis nogen har gjort sig ulejligheden at finde div lister, så er det helt fint at dele dem. Ellers fungerer addons bedst for mig 🤠
Tak for god respons 👍
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Nov 2021 kl. 23:03
Tak AFFI...
Så er det sku nok derfor jeg synes at min stationere PC er lidt sløv efter opstart. 
Den bliver fjernet hurtigst muligt.Thumbs Up
Hvad med "PrivaZer" har du en mening om den, for den har jeg også installeret.Wink
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Nov 2021 kl. 08:15
"PrivaZer" har jeg også efter tip fra Pomse - jeg anser den mere som et rense program ?

Men kan meget nemt tage fejl Wink

Jeg har faktisk et anden udfordring, som jeg håber på hjælp til Embarrassed
tør jeg opdaterer den ?


Redigeret af queen - 17 Nov 2021 kl. 08:20
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Nov 2021 kl. 15:51
Hvis du mener opdatere PrivaZer, så tror jeg roligt du kan gøre det. Jeg har opdateret den flere gange. De installerer en ny udgave hver gang.Smile
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.234 sekunder.