Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Trist Covid 19
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrist Covid 19

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Direkte link til dette indlæg Emne: Trist Covid 19
    Sendt: 28 Aug 2021 kl. 03:51

Utroligt at sunhedstyrelsens direktør mener han bliver nød til dette! Ikke så sært han ser modløs ud. Der er gjort alt for at oplyse dem om Covid og vacciner, der er stillet telte op foran deres opgang og banket på deres dør. Men de vælger mistro til det danske sundhedsvæsen. Jeg kan forstå nye indvandre der ikke har lært det danske system. Men er det bedre at vuggestuer, børnehaver, fritidsordninger, skoler og gymnasier lukker!



Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2021 kl. 08:14
Man kan jo se i hvilke områder, smitten stadigt spredes, og det er vel næppe racistisk at konkludere, at det er ikke etniske danskere, der vedbliver at bære smitten til stor skade for samfundet. Det er mig ubegribeligt, at berøringsangsten ift det segment er så udtalt, at majoriteten skal døje med en minoritet's uheldige valg Evil Smile
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2021 kl. 10:28
Emnet her tilsyneladende ret uskyldigt.

dog mere end antydes det at der er et "os" ( "de sande" )
og et "dem" ( "de vildledte" )

men er det sandt ?

det ved vi faktisk meget lidt om
men vi ved ved at hvor der er mange religiøst ortodokse er der også mere skepsis
men er der mange religiøst ortodokse(muslimer og andre trosretninger) i Danmark ?
det ved vi heller ikke meget om

men vi ved at emnet er let at politisere !
indslaget bør mane til eftertanke

fordi
Brostrøm ( han er jo den suværene rockstjerne her ) er det egentlige midtpunkt i denne event
ikke corona og ikke fredagsbøn - men de er vigtige skabeloner
Brostrøm er lige der legemeliggørelsen af sand ydmyghed
hans fremtoning er et udtryk for det bedste mennesket
han holder en ydmyg facade og trækker sig respektfuldt tilbage(mig bekendt er han ikke muslim
) i sig selv under bønnen

så pr eventet er fantastisk positivt
det er en tro på at det positive ikke er fordærvet
så Thumbs Up herfra til denne event


 
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2021 kl. 14:35
Jeg henfalder ikke til følelser og politisk korrekthed, når jeg ser på de tørre tal, som har talt sit tydelige sprog hele vejen gennem forløbet. Man har konsekvent set, at bestemte etniske grupper har blæst højt og flot på alle af myndighederne udstukne anvisninger og arrangeret bryllupper, begravelser, Eid-fester og anden kulturel berigelse, som det har passet dem - uagtet den høje smitte! Hvem, der er de "sande" og modsat kan man argumentere for og imod for. Jeg har dog aldrig i mit liv oplevet, at en landsmand har kaldt en gæst for vantro. Det er mine etnisk danske landsmænd - inkl. undertegnede nu blevet kaldt i et halvt århundrede, så det kort, skal vi vist ikke bringe i spil Wink

En ny Fokusrapport fra Statens Serum Institut viser, at personer med ikke vestlig herkomst i alt udgør 25,7% af de COVID-19-smittede, selv om de kun udgør 8,9% af befolkningen.

https://www.ssi.dk/aktuelt/nyheder/2020/status-pa-covid-19-smitte-blandt-etniske-minoriteter-i-danmark



Redigeret af AFFI - 28 Aug 2021 kl. 14:46
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2021 kl. 15:25
grænsen er overskredet og sidste indlæg er slettet

tråden er hermed lukket




Redigeret af phønix - 28 Aug 2021 kl. 15:42
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.