Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Bitdefender Total Security
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bitdefender Total Security

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bitdefender Total Security
    Sendt: 16 Jul 2021 kl. 09:57
Bitdefender Total Security

Limited time offer, while supplies last!

NB
licensperiode er 180 dage

citat google dansk
"For at få Bitdefender Total Security gratis, klik her for at gå til giveaway-siden , indtast din e-mail-adresse i det felt, der siger E-MAIL-ADRESSE, markér reCAPTCHA-feltet og klik på den grønne knap, der siger 180 TAGE KOSTENLOS NUTZEN. Du bliver derefter taget til at oprette en (gratis) konto med Bitdefender. (Hvis der ikke sker noget efter at have klikket på den grønne knap, skal du deaktivere enhver annonceblokering eller scriptblokkere og derefter genindlæse siden og prøve igen.) Udfyld siden og tryk Opret konto. Hvis du har gjort det, bliver du automatisk logget ind på din Bitdefender-konto og får mulighed for at downloade og installere Bitdefender til din computer med en licens, der er aktiveret i 180 dage. God fornøjelse!"


Redigeret af phønix - 16 Jul 2021 kl. 10:00
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jul 2021 kl. 01:05
Jeg tog imod tilbuddet fra et andet site for godt 8 dage siden, fordi Avira, som jeg havde en licens til i Pro versin blev ved at prompte mig til at opgradere til at opgradere til "Prime". Den slags gider jeg ikke, når jeg allerede har et betalt produkt, som iøvrigt ikke imponerede mig stort. Jeg har været fast kunde hos Bitdefender i omtrent 10 år, hvor netop Total Security har været min foretrukne suite. Det virker, og det trækker ikke så voldsom meget mere på computeren end Avira's reklamepakke.

 Iøvrigt kører Bitdefender latterligt lille VPN tjeneste som en selvstændig enhed, så den er afinstalleret + nogle tjenester som passwordmanager osv er disabled, så alt i alt taler vi ikke om en resoursehøg. Vi taler uhyre effektiv og gratis beskyttelse året ud - en beskyttelse, som gør Defender helt til grin

Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jul 2021 kl. 07:45
Har den på mobilen  Thumbs Up
vh.
Ralphus

Til top
ebh Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 02 Jan 2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 175
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ebh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Jul 2021 kl. 09:26
Har prøvet adskillige antivirusprodukter gennem årene, og en af de bedste har været Bitdefender.
I 2020 vendte jeg "hjem" til Bitdefender, men tingene har ændret sig siden sidst, hvor man nu også skal opleve bloatware fra denne producent.
Jeg fik ikke kun den ønskede antivirus på min pc, men også Bitdefender VPN (200MB daglig trafik) som listede sig ind på pc'en uden mulighed for at fravælge den ved installationen.
Kontaktede support, som bekræftede at det var en del af produktet og den eneste løsning var at fjerne VPN-delen efterfølgende.
Jeg forlænger ikke min licens til Bitdefender.

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.219 sekunder.