Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Pomse
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pomse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pomse
    Sendt: 20 Feb 2021 kl. 15:53
Som I sikkert har lagt mærke til, er Pomse her ikke mere.

Det vil jeg lige skrive kortfattet om - først og fremmest for at undgå usande rygter, men også fordi det måske er på tide. Kun ét medlem indtil nu har spurgt mig direkte.

Jeg vil ikke skrive på andres vegne eller noget, jeg ikke kan stå inde for, så derfor min kortfattethed. Hvad den dybere grund er, får I ikke at vide og jeg kender den ikke præcist i detaljer. Men I kan få at vide, hvad den IKKE er.

Jeg ved ikke af, at der er eller har været indbyrdes ballade eller uro i admingruppen, kun at Pomse ville gå af som admin. Det er hvad jeg ved og kan skrive. Ved nogen mere end jeg, må de selv skrive det.

Om han er savnet? Ja ..

Det var det ..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Feb 2021 kl. 18:30
ærgeligt

jeg troede bare han ikke længere var med i admin gruppen

men han har meldt sig helt ud
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Feb 2021 kl. 20:15
phønix..

Det var også hvad jeg regnede med, men det ser ikke sådan ud og jeg kan ikke forklare det, hvilket bl.a. er årsagen til min tøven.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Feb 2021 kl. 21:11
det væsentlige i min optik er at pomse ikke er syg, kommet til skade osv

bare jeg ved at han har det godtSmile

er der nået en grænse er det sådan det er
jeg vil ikke granske i noget her
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Feb 2021 kl. 04:17
Ja det er totalt trist Cry  Så er NT helt uden en "staff" der har indsigt i sidens oprindelige formål.

Håber også det ikke er pga. Sygdom!
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Feb 2021 kl. 05:08
Faktisk var Nettips' oprindelige formål at levere tips til tipskampe, systemer til tipskuponer osv. Deraf navnet.

Det gik så over til tips om IT, især computerprogrammer, sikkerhed osv.. Måske fordi danskerne gik over til at spille Lotto i stedet for.

Senere har Nettips spredt sig over flere emner. Måske fordi Nettips ikke kunne overleve på basis af færre og færre selvglade IT-nørder. Gamle mænd, som stadig klamrer til en forsvunden fortid.

Engang lod danskere sig imponere af computernørder, der syntes programmering og andet computernørderi var særligt interessant. Det gør de ikke mere. IT er blevet hverdag.

Det er dog stadig sådan at man kan skrive om hvadsomhelst, herunder computere og IT, om man vil. Der er bare ikke så mange der gør det mere. Nørderne i dag har mere travlt med at skrive om, hvad andre skriver. Det falder dem ikke ind selv at skrive om computere osv.

Nettips er, hvad medlemmerne gør det til. Ikke hvad nogle få admins gør det til. Som Kennedy engang sagde med en lettere omskrivning: Spørg ikke hvad vi kan gøre for dig, men hvad du kan gøre for os.

Nå. Jeg glemte: Pomse er så vidt jeg ved ikke syg, hverken på den ene eller anden måde, og det er ikke grunden til hans udmelding.


Redigeret af Prutterhunden - 21 Feb 2021 kl. 05:25
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Feb 2021 kl. 08:56
"Jeg vil bede dig hilse "flokken" fra mig"

Pomse truer Wink med at vende tilbage på et senere tidspunkt Hug   Handshake

- når hans arbejdspres ikke er så stort længere.


Redigeret af queen - 21 Feb 2021 kl. 09:09
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Feb 2021 kl. 09:00
Thumbs UpThumbs UpThumbs UpClapClap
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Feb 2021 kl. 14:25
1000 tak, queen
og 10.000 tak, Pomse
Heart
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Feb 2021 kl. 09:36
Ja, lad mig også følge op her: det handler ikke om stridigheder internt her på kanalen. 
Og jeg håber at Pomse har lyst til at vende tilbage igen.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.