Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Linux og andre styresystemer
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Google spiser æblet
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google spiser æblet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google spiser æblet
    Sendt: 19 Feb 2021 kl. 19:52
Google er meget ærlig omkring, at man lader brugerne betale med valutaen "Data”, og hellere en ærlig tyveknægt end en luskebuks, der både tager penge og tilmed høster data...........til brug for div efterretningstjenester og højstbydende. Nok er Verden fordummet, men så dumme er brugerne heller ikke Smile

Man kan stadigt savne EU's irettesættelse ift "Telemetry", som jeg personligt finder så frastødende, at jeg gik over til Apple's MacBook - dyrt og ærgerligt, da jeg ellers havde det fint med Windows, som dog for nuværende ligger på min spillemaskine i version 8.1, som er næsten fri for spyware. Jow, Microsoft har selv redt sengen, som tilsyneladende er god at sove i Cool
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Feb 2021 kl. 17:04
.. men mangler sovs dertil.

Ja. Google er konkurrent til sovsen og heller ikke de har rent mel i posen. Så langt fra.

Jeg bruger begge og hverken elsker eller hader dem. Ej heller er jeg medlem af en kult, der tilbeder dem, som fejlfrie guder. De skal kritiseres, når der er grund til det, ligesom manden eller konen, når de har trådt i jordbærrene. Gør man ikke det, blir man en fladlus.

Nu har Google med deres ChromeOS overhalet Apples MacOS og nærmer sig sovsens WindowsOS (Operating System). Måske kokkene i Microsoft skal til at kigge ud af Winduerne og holde øje med den nu nærmeste konkurrent, hvis ellers de er istand til det? Jeg tvivler, for de lider af sovesyge og er faldet i gryden for længe siden.

".. Chrome OS’ andenplads på listen sidste år betyder, at macOS falder til en tredjeplads. Men det er primært Microsoft, som Google har hentet nye brugere hos, da Apples markedsandel voksede fra 6,7 procent i 2019 til 7,5 procent i 2020.

Chrome OS gik fra 6,4 til 10,8 procent og Windows fra 85,4 til 80,5 i samme periode."

Chrome OS overhaler MacOS blandt de mest populære styresystemer | Version2
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.