Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Låst computer efter slettet partition
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Låst computer efter slettet partition

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Nov 2020 kl. 09:07
AFFI !

msi support bør prøves som nr 1
lad være med at gætte passwords ! - Bios kan blive låst !
beklager mit forslag

lidt info her :
citat - 

 det er vist en reklameConfused der står advertisement med lysegråt

LÆS SELV GRUNDIGT EFTER


If You Cannot Boot From Hard Drive Or CD

Although disconnecting the power and removing the battery from the motherboard on desktop computers for a few minutes should remove the password, this is much less likely to work on laptops, but it’s still possible on some older models. For extra security the passwords for laptops are usually stored on a separate EEPROM chip which doesn’t rely on the BIOS battery and is unaffected by cutting the power.

If you enter the wrong password a few times on a laptop, there will be a message that the laptop is locked. You will be presented with something like a “System Disabled” or “Password check failed. System Halted” message with some numbers. If this message appears while entering the BIOS you can simply power off and on the computer to remove it and try again. Take note of the number because it’s a valuable piece of information and required to generate the BIOS backdoor password to get back into the laptop.

der næves  hjemmeside, som stadig virker 

https://bios-pw.org/

så vær hulens varsom

Read Mor



Redigeret af phønix - 22 Nov 2020 kl. 09:21
Til top
MOJO Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 10 Dec 2015
Sted: Bagenkop
Status: Offline
Point: 125
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MOJO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Nov 2020 kl. 18:53

@AFFI

Har du fået din venindes computer til at virke ?

Hvis ikke kan vi måske hjælpe dig.

Du kan kontakte mig på

http://www.country-house.dk

Skal have fysisk adgang til computeren


Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Nov 2020 kl. 14:11
Tak tak igen. Vi var på besøg i weekenden hos gode venner, og vi er hjemme igen med uforrettet sag 🥴

I har alle gjort rigtigt meget for at bistå mig, men opgaven er af en art, som er noget anderledes end noget, jeg hidtil har mødt på min vej gennem troubleshooting. Vi taler om en rimelig dyr MSI laptop, som jeg selv har solgt til hende, da jeg konverterede til Macbook Pro for at undvige systematisk keylogging fra en privatejet biks uden pli og respekt for deres kunder 🤬

@ Mojo. Jeg taler lige med hende om det praktiske. Midtjylland - Silkeborg og  Gjern er lokaliteterne, vi opererer fra. Jeg sender lige en PB, og så håber jeg sørme, vi kan få apparatet på skinner. Dit tilbud lyder interessant. 
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.