Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Farvel Yahoo Mail
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Farvel Yahoo Mail

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Farvel Yahoo Mail
    Sendt: 04 Nov 2020 kl. 15:51
I næsten al min tid med pc har Yahoo Mail været mit foretrukne.

Det slutter senest til Nytår.

Yahoo Mail users are losing free email forwarding (betanews.com)
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Nov 2020 kl. 08:56
Jeg har et problem med alle de e-mail klienter, jeg har prøvet. Meningen er/var, at jeg ville forsøge mig med Mozilla's Thunderbird. Efter hvilke kriterier vælger du en ny tjeneste-Mail? Jeg er utroligt dårlig til at håndtere e-mails, og jeg er slet ikke specielt glad for G-Mail. Sagen er, at jeg synes, det er bøvlet at have med at gøre, og man hurtigt bliver oversvømmet med skidt og møg, som nærmest er uundgåeligt, når der kræves e-mail godkendelse for at få adgang til så meget. Se, det er øv for mig Confused

Redigeret af AFFI - 05 Nov 2020 kl. 08:56
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Nov 2020 kl. 09:38
Indtil videre har jeg ikke andet kriterie end at det skal være så nemt som muligt at bruge, men jeg er slet ikke begyndt at tænke dybere over det. Jeg har jo god tid til at kigge på de forskellige udbud.

Helst skal det være webmail og sovsens diverse mailprogrammer er udelukket, men heller ikke tordenfuglen vækker begejstring. Da jeg har G-Mail i forvejen, men som du, heller ikke er ovenud glad for den, kunne det rent teoretisk blive den jeg nøjes med, men jeg søger gerne noget mere enkelt.

Og ja. Godkendelse med emailadresse er en pestilens. Det er mistænkeligt som ID og kun for penge og reklames skyld.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Nov 2020 kl. 10:13
vh.
Ralphus

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Nov 2020 kl. 10:22
Jeg bruger da Windows Mail:

og gmail, man kan så selv tilføje:

Det kører da problemfrit.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Nov 2020 kl. 10:25
Hvis det er muligt, kan jeg måske fortsætte med Yahoo? Det skulle kun være en funktion benævnt 'forwarding', som betyder videresendelse på dansk, som ikke kan bruges i gratis version. Jeg har, som det måske er tydeligt, ikke forstand på det halløj, men ved ikke af, at jeg nogensinde har brugt forwarding eller har brug for det.

Vil nogen skære det ud i pap for mig, er det velkomment.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Nov 2020 kl. 10:26
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Nov 2020 kl. 10:36
For en ordens skyld vil jeg understrege, at anbefaling af Windows' mailprogrammer overfor mig er værdiløs, og jeg gider ikke forklare om telemetri og andet spyware, som sovsen benytter sig af. Hvad jeg skriver fortroligt til venner, familie, kærester etc. rager ikke Microsoft.

Jeg skrev forhåbentlig helt tydeligt: sovsens diverse mailprogrammer er udelukket

Gjorde jeg ikke?

Men jeg gentager gerne: sovsens diverse mailprogrammer er udelukket
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Nov 2020 kl. 10:54
"Hvad jeg skriver fortroligt til venner, familie, kærester etc. rager ikke Microsoft."
Men det må andre gerne, mener du, åbenbart.
Du har købt flere Licenser, til Windows, så de ved godt hvem/hvad du er. 
Det mener du så andre også gerne må vide.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05 Nov 2020 kl. 11:15
"Men det må andre gerne, mener du, åbenbart."

Nej. Det mener jeg så absolut ikke. Det er er total fordrejning af mine ord. Og noget vrøvl.

Et er, at sovsen ved, hvem jeg er. Noget andet,
"Hvad jeg skriver fortroligt til venner, familie, kærester etc."

Jeg ved også, hvem du er, Barsko. Giver det mig ret til at læse alle dine fortrolige e-mails?
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.