Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Åhh nej, da ..
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åhh nej, da ..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Åhh nej, da ..
    Sendt: 18 Okt 2020 kl. 01:01
BT skriver: "Trump overvejer at forlade USA, hvis han taber valget"

Rigtig god idé, men ..

".. hvad skal der blive af Donald Trump, hvis han bliver nødsaget til at give præsident-titlen videre? Det spekulerede han ifølge Politico over på et vælgermøde i Macon, Georgia fredag aften.

»Kunne i forestille jer, at jeg taber?,« lød det ifølge mediet fra Donald Trump, da han stod på scenen og talte til de fremmødte vælgere."

Det' nemt at svare på, rumpefis.

"»Hele mit liv.. Hvad skal jeg give mig til? Så kommer jeg til at sige: 'Jeg tabte til den værste kandidat i politisk historie. Jeg kommer ikke til at have det godt. Måske bliver jeg nødt til at forlade landet, jeg ved det ikke.«"

Forlade USA.. dit æælskede land Shocked Her gik vi og troede, du var patriot, eller ialtfald noget med iot i enden.

Nå, mon ikke han finder skattely et sted? En øde ø uden andre at betale skat til end sig selv. Familien blir nok hjemme. Hvad skal de med en 'loser' og 'sucker'?

Nå, igen. Spøg til side. Måske han får meget svært ved at forlade USA frivilligt. Der er sikkert et par stykker, der har et regnskab at gøre op med ham, og ikke kun skatteuvæsenet.

En fjer kan nemt blive til flere høns, og der blir kanske nogle høner at plukke med ham. Måske "Blodbadet i hønsehuset" var en titel til en krimi? Er kyllingen rumpefis med i den, vil den gå som varmt brød. En stinkende succes:

Første kapitel, hvor vi følger rumpefisen fra æg til kylling: The farting chicken.

Dernæst en forfærdelig barndom som grim kylling: From chicken to chicken. Ren tåreperser-kapitel.

I 3'die kapitel får han øje på en svane. Det inspirerer ham og nu drømmer han om at blive hanekylling, for han vil ikke dø som svane.

4'de kapitel: Han begynder at ligne en svane, da han har ligget for længe under den varme hane (dette element af sexisme vil sikkert gøre sig).

Nå. I må selv digte videre. Om nogle minutter går dette indlæg i trykken.

Trump overvejer at forlade USA, hvis han taber valget | BT Udland - www.bt.dk

16 dage tilbage
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.