Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Rumpefisen taber
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rumpefisen taber

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rumpefisen taber
    Sendt: 15 Okt 2020 kl. 18:19
.. siger Bruce Springsteen - Og ja. Så kan der jo ikke herske nogen tvivl om det, vel?

"Springsteen har aldrig lagt skjul på sin foragt for Donald Trump.

Tidligere har han sågar lavet en sang mod Trump, hvori præsidenten kaldes for 'idiot' og 'farlig for demokratiet'.

»Jeg ved ikke, om dumheden vil stoppe. Men jeg tror på, at USA vil stå sammen som en nation på trods af den intense situationen og forskellighederne i vores befolkning«"

Bruce Springsteen blander sig i præsidentvalget: 'Trump taber!' | BT Musik - www.bt.dk
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2020 kl. 18:41
ØV da!!! Så er der ingen grund til at beholde sin Twitter-profil mere ConfusedConfusedLOLLOL
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2020 kl. 23:53
Er der nogle nettipsere, der er med på, at vi indgår et væddemål om valget's udfald - sår'n i al venskabelighed. Det kan være efter princippet : Læg din mønt, hvor du ytrer dine meninger Big smile 

Jeg er af den overbevisning, at USA's 45e præsiden, Donald Trump, får 4 år mere. Det bliver økonomien, der bliver afgørende, og det et netop, hvad 75% af amerikanerne i dansen om guldkalven vægter højst.
 
Vi har 14 dage til at få den på plads........hvis der er nogle, der tør....vel at mærke Beer
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Okt 2020 kl. 00:21
Affe..

Måske du har mig i tanken Wink, men nej. Det føler jeg som at træde ind i et minefelt. Alt for mange elementer af usikkerhed. Om valget blir afholdt er i sig selv usikkert. Og hvordan..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Okt 2020 kl. 07:58
Affi selvfølgelig er jeg med på den Thumbs Up

 
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Okt 2020 kl. 09:00
Nah, Prutter, måske er vi to de ivrigste kommentatorer omkring den mest kontroversielle præsident i nyere tid, mææn der er da flere, der har været med indover med deres mening. Det ville dog være en svær velbehagelighed at hive en "hund" op af din tegnedreng, og væddemål er kun sjove, når der er en vis risiko. Hvis jeg er 100% sikker, da vædder jeg ikke, for jeg æælsker usikkerheden (god dope) LOL 

Frisk nok, queen, vi må lige finde en smart måde at arrangere det på. Jeg foreslår, at man hver især via mobilpay for eks sætter et beløb på sin kandidat. Puljen vil efter valget's udkomme blive udbetalt til den/dem, der satte sit kryds ved den valgte præsident Hug

Bolden er givet videre. Ready to rock ClapClapClap
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Okt 2020 kl. 09:28
Kan sagtens se din pointe, Affe, og det frister mig, når du skruer op for charmen LOL

Kan da også sagtens undvære en hund, ja, et kobbel om så skulle være, men holder mig alligevelle udenfor væddemål af de angivne grunde, men også grundet tid. Jeg har rigeligt at lave i forummet og det varer nok til et pænt stykke tid efter valget 3. november. Ja, måske helt til februar.

Man kan sige meget om det kommende valg og kandidaterne - også negativt - men som indenfor disciplinen lagengymnastik stiger spændingen med en positiv ladning, der må udløses før eller siden. Hvornår er svært at spå om. Indtil da er det en positiv nydelse, og måske også bagefter.

Jeg vil da også med spænding følge queen og dit væddemål, som andre nok også vil deltage i eller følge. Jeg går dog ud fra, at queens kandidat ikke er den samme som din, ellers vil det nok tage noget af spændingen.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Okt 2020 kl. 12:57
Prutter du er ikke nem at narre LOL
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.219 sekunder.