Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Spillets regler
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spillets regler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spillets regler
    Sendt: 15 Okt 2020 kl. 17:44
Som formand for et politisk parti må man kende spillets regler - også de uskrevne. Det gælder naturligvis også andre ledende poster i samfundet på den af gode grunde kaldet
øretævernes holdeplads.

Måske den nuværende (og måske midlertidige) formand for Det Radikale Venstre, Sofie Carsten Nielsen, skulle have ventet til roen havde lagt så og først derefter slå til?

"Sofie Carsten Nielsen er ikke den rette politiske leder for Radikale Venstre lige nu.

Det skriver den tidligere borgmester i Holbæk Kommune Jørn Sørensen i et debatindlæg, hvor han i stedet opfordrer sit parti til en helt anden løsning.

- Uden at ville desavouere Sofie Carsten Nielsen, vil jeg derfor foreslå mit gamle parti og dets folketingsgruppe at lave en midlertidig løsning, hvor Marianne Jelved vælges til ny formand for folketingsgruppen - som en skikkelse, alle kan samles om, og som kan klare sig uden om spørgsmål om evt. indblanding i sexismesager og håndtering af disse, skriver Jørn Sørensen."

Det giver jeg Jørn Sørensen ret i. Marianne Jelved er ikke selv del af eller årsag til turbulensen i partiet, men har klogeligt holdt sig udenfor. Det går ikke med en formand, der selv er en del af problemet, engagerer sig følelsesmæssigt ubehersket og er uafklaret i forhold til både partiets kurs og andre medlemmer. Sofie Carsten Nielsen har kun gjort det værre.

Seneste nyt | DR

PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2020 kl. 18:05
"Dramaet hos Det Radikale Venstre vil tydeligvis ingen ende tage."

Henrik Qvortrup: Ny krigserklæring hos Det Radikale Venstre | BT Politik - www.bt.dk

Redigeret af Prutterhunden - 15 Okt 2020 kl. 18:09
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2020 kl. 18:37
"Martin Lidegaard skriver på Facebook, at han ikke selv vil gå efter at overtage Sofie Carsten Nielsens post som formand."
Nå siger Martin det, han TABTE 4-12 til Sofie, så han lade bare èn af sine få støtter udfordre Sofie - med hans støtte.
"Husk på, de her opbakninger til Ida Auken kommer dagen efter hovedbestyrelsen i Det Radikale Venstre siger, at vi bakker hundrede procent op om vores nye leder."
Martin er en dårlig taber, og uden tanke på hvad DET kan have af problemer for partiet, så SKAL der være ballade om- /over VINDEREN.
Ja, Ja, ingen er jo forpligtiget ud over sine evner.


Redigeret af El Barsko - 15 Okt 2020 kl. 18:37
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2020 kl. 18:45
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2020 kl. 19:23
Man kan jo, hver især, udlede af hændelserne i RV, som vil. 
Jeg ser nederlaget 4-12, som Martin led for, at være PROBLEMET. 
Martin, som jo har været MINISTER, taber stort - til Sofie. Shocked
DET vil han IKKE bare acceptere.
Det mest fornuftige, for Radikale nu, ville være, som jeg ser det, Ekskluder de 4 der IKKE vil anerkende valgets resultat, og få lidt ro i partiet.
Dette sagt fordi jeg synes man skal få ro i lejren, og det får man IKKE ved, af samle på dårlige tabere/partihoppere.
NEJ jeg er IKKE tilhænger af partiet, men tilhænger af retfærdighed.


Redigeret af El Barsko - 15 Okt 2020 kl. 19:42
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Okt 2020 kl. 21:50
Det, jeg skriver, har intet at gøre med, hvad du skriver. Hvad RV vil, må de selv om. Det rager mig en papand og er ikke noget, jeg gider ofre en ligegyldig diskussion på. Har du gode råd til RV, så send dem til RV.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Okt 2020 kl. 16:37
Hvis de radigale læser med på nettips.dk, da vil jeg da gerne give et par vink. "Med ærlighed når man længst" - og loyalitet er en dyd Smile
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Okt 2020 kl. 17:01
Jeg har også skrevet min menig, som skal opfattes, som et råd:
Kan så se, at det er også det baglandet ønsker:
"TV 2 har fredag været i kontakt med ni ud af ti kredsformænd i Radikale Venstre, og for dem er der primært én ting, der betyder noget.
De vil have fred i partiet."
Man skal ikke samle på dårlige tabere, og partihoppere.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Okt 2020 kl. 18:03
Hvis ikke de skal samle på dårlige tabere og partihoppere, hvad er der så tilbage?

Det Radikale venstre-højre-midtfor-parti har været en trampolin i mange år, hvor artisterne er hoppet ind og ud af denne skraldespand for alle andre partier. Det er partiet for enhver idiot. Mener du at jorden er flad og 2 og 2 er 5, så er RV lige noget for dig.

Det eneste RV kan være glade for lige nu, er at der er lang tid til næste folketingsvalg. De kan så håbe, at deres vælgere har glemt dilettanteriet til den tid.

Helt i orden at få sexistiske overgreb og de værste syndere frem i lyset. Men at gøre det i et enkelt politisk parti i ensom majestæt er en dræber. Det burde genierne i RV have indset.

Nu er det for sent.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.