Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Ny sikkerhedsfunktion i Wordpress
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny sikkerhedsfunktion i Wordpress

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny sikkerhedsfunktion i Wordpress
    Sendt: 25 Mar 2020 kl. 14:28
Fra og med Wordpress 5.5 kommer muligheden for automatisk opdatering af plugin i Wordpress. Det er dog muligt at teste funktionen i en beta-version og vil være tilgængelig som et plugin.

Det gør det naturligvis nemmere for Wordpress-administratorer - men det er nok værd at foretage "stikprøver" for at sikre, funktionen gør sit job.

Du kan læse mere om den automatisk opdatering på Version2
Til top
TechThatWorks Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 06 Apr 2020
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TechThatWorks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Apr 2020 kl. 10:43
Hmm, ved ikke helt hvor vild jeg er med auto opdatering af mine plugins. Har prøvet lidt for mange gange at en opdatering af et plugin har fået min blog til at gå ned.

Man kan ende i en situation hvor ens blog er nede et par dage før man har mulighed for at komme ind og finde ud af hvilket plugin der er skyld i problemerne.

Jeg tror forsat at jeg vil opdatere mine manuelt. 
Mvh
Thomas
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Apr 2020 kl. 11:55
Hej TechThatWorks og velkommen til Nettips! Smile

Det er nemt at se hvem du er, men jeg havde dog foretrukket et andet brugernavn, fx bare Thomas, og en personlig e-mailadresse fremfor navnet på en blog/hjemmeside og adressen til denne hjemmeside. Det virker noget anmasende som en reklame.

Men jeg kan ikke få øje på en evt. økonomisk interesse eller andet, der skulle forhindre mig i at godkende dit medlemskab.

En per19gryn bagatel: På din hjemmeside faldt jeg over en STAVEFEJL!!! Uha, uha, uha da da.. LOL

Jeg er nu ellers ret sikker på dine engelskkundskaber, så det er nok ikke en grammatisk fejl, eller hur?

Fejlen: (I starten) "Did you knew, that Google.."

Mvh. en vagthund, der kan opsnuse stavefejl på astronomisk afstand.


PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Apr 2020 kl. 12:43
Velkommen til Nettips, TechThatWorks Handshake

Jeg deler din bekymring. Blot ét svigt, og fanden kan være løs! Som ofte nævnt her på Nettips, så er "smart" ikke altid smart Wink

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.090 sekunder.