Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - systemgendannelse i windows 10
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

systemgendannelse i windows 10

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Nov 2019 kl. 15:59

Phønix ”små slaw”

Det er da dig der påstår, at det jeg skriver IKKE er sandt, så må jeg da kunne kræve et bevis fra dig.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Nov 2019 kl. 16:07
undskyld jeg trådte på din ligtorn barsko Shocked
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Nov 2019 kl. 16:13
Barsko..

”De 2 sætninger modsiger hinanden

Nej. Det gør de ikke. At hurtighed er at foretrække fremfor langsommelighed er faktisk ret logisk - som regel. Det modsiger dog ikke at hastværk KAN være lastværk og hurtighed derfor ikke bør sættes over alt andet. Det kommer an på situationen. Ingen regel uden undtagelse.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Nov 2019 kl. 16:56
  • Cleaner kan slette alle gendannelsespunkter, undtagen nyeste gendannelsespunkt. Det vil blive vist nedtonet.
  • Diskoprydning sletter alle gendannelsespunkter, undtagen det sidst oprettede. Du kan ikke vælge at slette enkeltvis.
  • Privazer giver mulighed for at slette individuelt - også det sidst oprettede.
Gendannelsespunkter giver ikke fuld sikkerhed for total gendannelse. Det gør kun en backup af hele harddisken.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Nov 2019 kl. 18:04
pomse :
mht ccleaner
hvis der er mange gendannelsespunkter og det er det ældste man vil bevare skal man være meget forsigtetig og ikke slette flere ad gangen

jeg taler af erfaring
jeg skulle slette flere, men alle blev slettet
altså på nær det nyeste og hvis det lige er lavet er det jo ret ligegyldigt

det som jeg selv kunne ønske er at gendannelsespunktet kan beskyttes mod sletning
men det kan vist ikke lade sig gøre

og med win10 er Microsoft ikke meget for at man kan skrue versionen ret meget tilbage i tid
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2019 kl. 10:19
før jeg tjekkede gendannelsespunkter i dag havde jeg 2 gendannelsepunkter 3/11 0g 6/11
nu er 3/11 forsvundet
da jeg opdagede at en driver er opdateret - det betyder "normalt at der er lavet et nyt gendannelsespunkt" - men åbenbart ikke når det er en realtek driver

og hvordan ved jeg så at denne opdatering er sket ?
der har har ikke været en eneste besked på pc og hvis jeg skulle opdage skulle jeg lede hele enhedshåntering igennemConfused

årsagen er ene og alene et lille program om opdateringer :
"Windows Updates History Viewer  Copyright (c) 2019 Nir Sofer"


Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2019 kl. 15:22
Ikke alle opdateringer fører automatisk til nyt gendannelsespunkt. Eksempelvis sker det heller ikke, hvis en opdatering fra Microsoft ikke er stor, men blot en lille patch. 
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2019 kl. 16:08
ok nyttig informationThumbs Up
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 234
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.