Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Til admins og alle andre
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Til admins og alle andre

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Til admins og alle andre
    Sendt: 16 Aug 2019 kl. 10:06
Tak, Affe Heart

Ja, det hjælper da noget med milde temperaturer.

Havnede på mit stamværtshus i går. Trængte til at snakke med mine venner der. Så lidt tung i hundehodet nu.

Kan se, at søde Mie fra Alka ringede i går, mens jeg ikke var hjemme, så der er vel noget nyt, men venter at tænde mobilen til jeg er lidt mere frisk i knoppen.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Aug 2019 kl. 18:23
Surt, men årstiden vil mildne nogle kanter. Det er et dybt traume for mig personligt, at mit hjem forandres. jeg føler med dig. Alle riter ændres, men intet er så skidt at det ikke er godt for noget andet - og den holder Heart
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Aug 2019 kl. 12:30
Thumbs Up
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Aug 2019 kl. 11:05
Nå. Nu har jeg fået adressen på, hvor jeg skal genhuses, af Alka. Lige lovlig langt væk, men jeg accepterer for ikke at trække sagen unødigt i langdrag. Så mangler "kun" besked(-er) fra ejd.kontor, nøgler, tidspunkter og 117 andre konkrete oplysninger. Men det er en begyndelse..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Aug 2019 kl. 09:52
Tak også til dig, queen Heart

Jeg er nu rimelig god til ikke at stresse, bl.a. fordi det blir en vane, når man sidder på øretævernes holdeplads. Så blir man en del hårdhudet, hvilket dog ikke skal overdrives, så man blir helt følelsesløs.

Men ja. En smule stresset er jeg da, især nu hvor jeg venter på at få mere at vide og føler mig ignoreret. Det har jeg svært ved at acceptere, da jeg er den eneste, der har grund til at engagere mig følelsesmæssigt og synes der burde tages hensyn til det faktum.

De andre, boligselskabet, forsikringsselskabet, ejendoms-dit-og-dat, håndværkere osv., skal blot følge et skema, som de gør det hver eneste arbejdsdag. Jeg har endnu ikke et skema at gå efter - kun uvished og gætteri.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Aug 2019 kl. 08:17
Prutter - ja, det er stressende, føler virkelig med dig Hug

Jeg prøver altid at siger til mig selv, når jeg synes, nu er jeg altså ved at nå mit limit
"Der er heldigvis kun materielle skader - det kunne være meget værre ting" Wink
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Aug 2019 kl. 14:09
Tak min ven! Heart

Har endnu ikke hørt en lyd, men er snart vant til det. Det er prisen for at være offer for et defekt varmerør, der ellers som fast installation hører under boligselskabets vedligeholdelsespligt og ikke lejernes. Jeg er dog tålmodig, da det ikke betaler sig andet. Hellere vente, til jeg får endnu mere at klage over i én samlet klage. Hurra..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Aug 2019 kl. 13:34
Forstår dig, skal man le, eller græde.
Det skal nok blive godt igen, held med det.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Aug 2019 kl. 12:30
Ville ønske dette kunne stå under 'Sjov og ballade', men desværre..

Først: I behøver ikke besvare dette, da min tid nu er stærkt begrænset og jeg ikke konstant vil mindes om det stormvejr, jeg nu er i. På den anden side kan jeg måske føle trang til at komme af med mine tanker om det, så det skal heller ikke være forbudt.

Jeg skriver om dette her for at spare tid med PM til hin enkelte. Jeg regner med at mine adminkolleger nok vil læse dette før eller siden. At andre også kan læse det, gør ikke noget. Så kan I måske bedre forstå nogle af mine indlæg i den kommende tid. Nogle af jer har jo også prøvet det selv.

Og nej. Det er ikke for at ynke mig selv. Det ligger mig fjernt. Vi har alle vores problemer at slås med, og nogle har langt værre problemer at slås med end jeg. Sånt är livet.

Jeg har skrevet en smule om det i forum før, så nogle af jer vil ikke blive helt overraskede. Det handler om vandskade, men jeg troede, jeg ville slippe med forskrækkelsen.

Det slipper jeg ikke med. Jeg har just fået besked på, at jeg skal genhuses i 6 uger og ikke i "min" bebyggelse, der er under renovation og ingen lejlighed derfor er tilgængelig. De er optaget af de beboere, der lige nu får deres renoveret.

Hele gulvarealet skal brækkes op og alle møbler osv. skal derfor opmagasineres. Jeg skal kun have det mest nødvendige med mig under genhusningen. Det koster mig et kaos af tanker og vil også inddrage min nærmeste familie, der som altid er behjælpelig. På det område er jeg heldig.

Min mobil er lige ved og jeg afventer samtaler om de nærmere detaljer, tidspunkter etc., som jeg endnu ikke har på plads, fra Alka og ejendomskontor.

æv..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.