Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - powershell
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

powershell

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dddddddd Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 09 Jun 2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dddddddd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: powershell
    Sendt: 30 Jul 2019 kl. 15:14
Hej
 
Jeg bruger POWERSHELL til at rense min stationære computer, som regel uden problemer. Men nu kommer der flg:
                         windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some of them.
                         For online repairs, details are included in the CBS log file located at
                         windir\Logs\CBS\CBS.log. For example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. For offline
                         repairs, details are included in the log file provided by the /OFFLOGFILE flag.
 
hvad gør jeg??
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Jul 2019 kl. 18:59
  1. Åbn Powershell med administrator rettigheder.
  2. Skriv CHKDSK / F /R og tryk Enter (bemærk mellemrummene)
  3. Giv lov til kommandoen må køres ved genstart (Du svarer "Y")
  4. Genstart computeren og afvent - vær tålmodig!
  5. Prøv atter at køre de kommandoer du har kørt (med administrator rettigheder)

Til top
dddddddd Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 09 Jun 2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dddddddd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Jul 2019 kl. 19:16
skal jeg køre sfc /scannow først?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Jul 2019 kl. 19:20
Hvis du mener før du kører CHKDSK? Nej det er spild af tid.

Du kan køre den efterfølgende, hvis det ikke har hjulpet...

Til top
dddddddd Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 09 Jun 2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dddddddd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Jul 2019 kl. 19:26
Jeg kan ikke køre ordren
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Jul 2019 kl. 19:30
Og du har startet Powershell med administrator rettigheder??

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Jul 2019 kl. 19:32
WinX formoder jeg?

Til top
dddddddd Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 09 Jun 2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dddddddd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31 Jul 2019 kl. 15:25
Tak
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.