Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Spil - generelt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Slut med gamle Windows spil
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med gamle Windows spil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slut med gamle Windows spil
    Sendt: 20 Sep 2019 kl. 00:31
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jul 2019 kl. 10:42
Dine spil på Windows 10

Og så trænger jeg til en pause. Har været "på" siden 5 i morges. So long Heart
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jul 2019 kl. 10:17
Windows introducerede spillene af pædagogiske årsager. Det var med henblik på at lære brugen af musen og dens funktioner.

Mig bekendt er der ikke spil i Windows 10 og jeg ved de er ikke-eksisterende i Windows 8.1. Windows 7 var det sidste operativsystem, hvor de fulgte med. Der er dog flere steder, hvor "pakken" kan hentes, men om den virker på 10'eren ved jeg ikke.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jul 2019 kl. 09:17
Det er år og dag siden jeg forsøgte mig med Windows' klassiske 7-kabale eller Solitaire, men det kedede mig i længden og jeg har ikke siden forsøgt. Min daværende forlovede brugte derimod timer på det, og det undrede mig. Hvorfor anskaffe en dyr computer for kun at bruge den til 7-kabale, når et spil kort højst kostede en femmer? Og det drillede jeg hende sæføli med.

Mææn hun var ferm udi god gammeldags dansk madkunst og det smagte som min mor lavede det, så hvorfor risikere at få vandgrød med 2 rosiner hver eneste dag? Så drilleriet skulle ikke overdrives.

Nu slutter disse klassiske Windows spil om snart, og måske nogle vil savne det? Men mon ikke man kan finde lignende spil på nettet?

"Offentliggjort den 15. jul. 2019

New Delhi, Jul 16 (ANI): Old Windows users have no choice but to upgrade to the latest version as Microsoft is taking away their favourite internet games for good. The software giant has announced that it is killing its popular internet games on older Windows versions. These include Backgammon, Checkers, Spades, Hearts, Reversi, and MSN Go on Windows XP, Windows ME, and Windows 7, the official release notes. Microsoft Internet Games services on Windows XP and ME will end on July 31, 2019, while on Windows 7, the services will continue until January 22, 2020."

Microsoft is killing classic internet games old Windows users loved - YouTube
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.