Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Mobile enheder, smartphones, tablets og andet grej
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Huawei P30 i ny farvevariant
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei P30 i ny farvevariant

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Huawei P30 i ny farvevariant
    Sendt: 11 Jun 2019 kl. 23:06
Jeg køber tynde covers til min gamle P9'er, dén jeg bruger nu er et tyndt gummi-cover..
Jeg har bestilt et nyt hos Joom:
https://www.joom.com/en/products/5bbd6f4a28fc7101b0e698fe


Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2019 kl. 17:54
Næsten en ud af fire telefoner, der langes over disken i danske forretninger, er fra Huawei. Og det til trods for amerikansk pres for at forbyde produktet. Nu kommer flagskibet Huawei P30 og P30 Pro til Danmark i farven Amber Sunrise.

Det er ikke den første telefon fra Huawei, der "leger" med farveskalaen. P20 Pro var den første af slagsen, hvor de gik væk fra de typiske farver hvid og sort. De meget anderledes farver har vist sig at være en succes, som nu videreføres i deres hidtil mest avancerede telefon. Indtil viderer bliver det dog kun i begrænset oplag.

Det skriver mobil.nu
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.