Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Facebook opgiver byggeri
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Facebook opgiver byggeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Facebook opgiver byggeri
    Sendt: 06 Mar 2019 kl. 20:04
Facebook vælger at droppe byggeriet af datacenter i Esbjerg. Dette sker efter i 12 måneder at have foretaget omfattende undersøgelser af projektet.

Det skriver DR Nyheder
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Mar 2019 kl. 20:44

Hvorfor SKAL den slags byggeri også, ABSOLUT bygges på attraktive grunde?

Byg den slags, hvor ingen andre ønsker, at bygge.

Det må da være Firmaets produkt, og ikke deres bygningers placering, det er det vigtigste. Wink


Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Mar 2019 kl. 22:11

I øvrigt en mærkelig form for ”Handel”, Knud, der har ”solgt” sin grund, har, endnu 1 år efter ikke fået penge, og inte hørt om byggeriet ikke bliver til noget, på den grund.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/knuds-jord-skulle-bruges-af-facebook-har-intet-hoert/7543823



Redigeret af El Barsko - 06 Mar 2019 kl. 22:12
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Thomas79 Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig


Oprettet: 25 Feb 2016
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Mar 2019 kl. 15:01
Ganske fint de ikke fik bygget.
Thomas Henriksen
Til top
Thomas79 Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig


Oprettet: 25 Feb 2016
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Mar 2019 kl. 21:40
Nu når jeg er i et forum med "IT folk, tænkte jeg lige ville spørge om nogle af jer også er ferme til wordpress? Jeg døjer med noget skrift øverst i mit header billede, som jeg gerne vil have længere til højre. I kan se siden her: https://julemands-kostumer.dk/ Måske nogle af jer har erfaring med at bygge hjemmesider?
Thomas Henriksen
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Mar 2019 kl. 22:09
Hej Thomas79

Jeg kender kun en, jeg med sikkerhed ved arbejder med wordpress, og det er ejeren af Nettips: Allan Bojsen

Jeg tvivler dog på, at han er logget ind så sent på aftenen, da han er en travl mand med et firma, der kræver et engagement, der ikke tillader mangel på søvn. Men måske han får øje på dit indlæg i denne tråd i morgen og reagerer på det?

Noget andet er, at emnet intet har at gøre med denne tråds emne: 'Facebook opgiver byggeri', og er fra den 6. marts, og din chance for at nogle vil svare på dit spørgsmål derfor er nærmest ikke-eksisterende. Det havde været smartere at starte en ny tråd med dit spørgsmål under fx 'Software og hardware' eller 'Hjælp og vejledninger mv.'.

Har du svært ved at finde en passende overskrift, er jeg ret sikker på, at du kan nøjes med at skrive Hjælp i den, da Nettips' medlemmer generelt er både hjælpsomme og nysgerrige.


Redigeret af Prutterhunden - 19 Mar 2019 kl. 22:14
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.313 sekunder.