Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Google require JavaScript
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google require JavaScript

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google require JavaScript
    Sendt: 01 Nov 2018 kl. 09:18
Nu er jeg jo ikke googloman og bruger Firefox-baserede browsere, men jeg gad da vide, hvad Google-brugere siger til at skulle installere eller bare enable JavaScript igen?

Google sign-ins will require JavaScript soon - gHacks Tech News
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Nov 2018 kl. 10:01
Hvis man er Google Chrome/Chromium bruger, så findes der en lille ekstension, som kan enable/disable Java script. Jeg mener, der er en tilsvarende til Firefox, hvis de tilføjelser ellers passer til browsere, som minder om Firefox.

Som Google bruger har jeg den i forvejen, da det er hovedpine at gå i settings, mens man har den helt store inspiration på højblus - ellers er det da pain in das ass, når der sker ændringer ved en browser, man bruger mindst 50% af tiden. Opera er min primære browser

PS. I Google Chrome kan man håndtere java script i settings, men i en snæver vending er tilføjelsen fin at have. På den igen...

Til Google Chrome : http://chrome.google.com/webstore/detail/toggle-javascript/cidlcjdalomndpeagkjpnefhljffbnlo

Minsandten til Firefox : http://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/disable-javascript/

Opera har en selvstændig nu : http://addons.opera.com/da/extensions/details/javascript-switcher/




Redigeret af AFFI - 02 Nov 2018 kl. 10:17
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Nov 2018 kl. 10:47
Du har ret - ".. hvis de tilføjelser ellers passer til browsere, som minder om Firefox."

Tilføjelsen dutter ikke til Pale Moon på denne pc, der er baseret på ældre FF. Heller ikke ældre versioner af tilføjelserne (se næste).

Fandt en anden tilføjelse, som dog heller ikke dutter: JavaScript Switcher – Get this Extension for 🦊 Firefox (en-US)

Om de så gør til Comodo IceDragon på mine andre pc'ere, vil vise sig.

Jeg har dog den "rigtige" opdaterede Firefox på alle pc'ere, men bruger dem ikke. Men de vedligeholdes. Der går tilføjelserne vel an.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02 Nov 2018 kl. 18:49
Hvad med No-Script Suite Lite. Den bruger jeg i Firefox og Yandex
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Nov 2018 kl. 09:13
Hvor henter du tilføjelser til Yandex, hede? Den har jeg selv et godt øje til, selvom Opera er pænt på vej med egne addons, så man ikke behøver en "konverter" for at Chrome addons kan installeres.
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Nov 2018 kl. 11:37
Yandex udvikler selv nogle addons, og så kan Opera addons også bruges.
Der er nogle stykker med allerede når man installerer browseren. Dem kan man så slå fra eller til som man ønsker.
Når man vælger extensions i menuen, vises de allerede installerede selvfølgelig, og nederst på siden er der link til "Yandex Browser extensions catalog" og det åbner https://addons.opera.com/da/extensions

Forresten. Jeg så i en anden tråd, at du henviser til softpedeia for download af Yandex Browser. Jeg henter den direkte her https://browser.yandex.com


Redigeret af hede - 04 Nov 2018 kl. 14:09
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.