Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Lisbet Palme er død
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lisbet Palme er død

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lisbet Palme er død
    Sendt: 18 Okt 2018 kl. 17:42
Enken efter Olof Palme, der i 1986 blev skudt og dræbt i Stockholm, er død. Hun blev 87.

Hvil i fred, Lisbet Palme.

Lisbet Palme er død – Ekstra Bladet
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Okt 2018 kl. 17:57
Nu sidder de to side om side, hvor de end lander, og holder hånd. Hvil i fred, Lisbeth Palme.

PS. Nu vil jeg håbe, hun har efterladt et brev med sandheden om nedskydningen/likvideringen af, Olaf Palme - den største statsmand, Skandinavien har fostret (trods partifarven). Det feje drab bør opklares, for der er vel ikke nogle der tror på den officielle udlægning, selvom, Fru Lisbeth, blev presset så voldsomt til at ændre forklaring.
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Okt 2018 kl. 18:21
Den officielle udlægning, manglende opklaring og konklusion har altid haft en stank af korruption over sig. Desværre tror jeg ikke stanken forsvinder i nærmeste fremtid, og skulle Lisbet Palme have efterladt sig dokumentation vedrørende likvideringen, tvivler jeg på, at den blir offentliggjort, så længe de ansvarlige for stanken stadig lever og har noget i klemme. Indtil da har vi kun konspirationsteorier at hælde til.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Okt 2018 kl. 18:58
Jeg tænkte på, om dette emne var utilbørligt at poste i en mindetråd. Imidlertid er stanken stadigt så heftig, at det bør nævnes. Hmm, er man ved at få lyserøde sympatier?. Oh yes, ellers var man hjerteløs, og jeg tror, vi i fremtiden tvinges til et bredere samarbejde, men det må vente. Lige nu er jeg mægtig spændt på, hvordan Säpo & kumpaner fik den stakkels kvinde til pege på Christer Petterson - en alkoholiseret junkie. Hvordan kunne en sådan type undslippe en af Verden's skrappeste efterretningstjenester/sikkerhedspoliti. Det ville klæde "Palme brandet", at Lisbeth Palme åbnede Pandora's box 
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2018 kl. 11:10
Lisbet Palme har hverken lod eller del i Säpo & kumpaners mistænkelige behandling af Palmesagen. Ingen kan sætte en plet på hende eller hendes minde. Derfor finder jeg intet utilbørligt i at benytte lejligheden til at omtale Palmesagen og de ugerninger, hun helt sikkert gerne havde været foruden.

Sagen har utvivlsom lagt en skygge henover hendes liv. Udover tabet af sin nærmeste livsfælle og den traumatiske oplevelse som øjenvidne til ugerningen, har hun uden den mindste skyld deri måttet tåle, at sagen aldrig blev opklaret og dens vedhængende stank af konspiration. Det har hun ikke fortjent.

Der må sidde nogle med en gevaldig dårlig samvittighed. Lad os få dem frem i lyset!
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2018 kl. 11:16
Jeg er helt enig, og det er mit stille håb, at nogle tager bladet fra munden. Jeg føler mig overbevist om, at hun enten blev presset på en ækel måde - eller der var tale om regulær hjernevask. Hun afgav to forklaringer, som var så stærkt divergerende, at enhver kan regne ud, at "nogle" havde være indover-
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Okt 2018 kl. 12:23
Skulle ikke undre mig om argumentet "for vort lands (og andre landes) sikkerheds skyld" har været brugt eller rettere misbrugt i hjernevasken, men i virkeligheden er "for personer højt på strå's skyld". Sagen lugter mere af skandale end sikkerhed, siger min fine hundesnude. Måske man skulle sætte de svenske hunde, der var med i opklaringen af ubådssagen, til at snuse i arkiverne? VUF!
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2018 kl. 13:21
Nu véd vi, hvem der dræbte Olaf Palme : Ifølge magasinet var det den såkaldte 'Skandiamand', Stig Engström, der skød og dræbte Olof Palme sent om aftenen den 28. februar 1986, mens statsministeren var på vej hjem fra biografen med sin kone. (citat BT)

http://www.bt.dk/udland/medie-nu-ved-vi-hvem-der-myrdede-olof-palme

Jeg vover den påstand, at drabet på, Olaf Palme,, er Skandinavien's modsvar til sløringen af drabet på John F Kennedy, der jo var på nippet til at indstille den utilbørlige krig mod det nordlige Vietnam. Olaf Palme var ved at få kulegravet bl.a. Bofors' aktiviteter




Redigeret af AFFI - 20 Okt 2018 kl. 16:28
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2018 kl. 14:08
Jeg har fulgt sagen på tv lige siden likvideringen, og der er flere teorier. Stig Engstrøm og Christer Petterson er nærliggende kandidater, men tror, at sagen stikker dybere end som så. Ligesom i de 2 Kennedy, Martin Luther King, John Lennon, Reagan og lignende sager finder man en eller anden galning som syndebuk, og det lyder for godt til at være sandt.

I flere af sagerne havde J. Edgar Hoover været en mere sandsynlig kandidat, også Palmesagen, blot ikke med våbnet i sin hånd, men som den egentlige bagmand. Men det er og blir konspirationsteorier, og vi kommer næppe nogensinde til bunds i møddingen. Sejrherrerne skriver historien, og når alle øjenvidner er forduftet, blir sejrherrernes historier til "sandheden", og kan endda blive til religion.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Okt 2018 kl. 16:34
Just präcis, og jeg har lagt lidt til min post ovenstående, hvor jeg er inde på samme vinkling(er). Nok har vi danskere ry for at være dumme, men svenskerne tager sq prisen, hvis de tror på den officielle udlægning LOL
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.203 sekunder.