Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - NVIDIA driver slimming utility
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NVIDIA driver slimming utility

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NVIDIA driver slimming utility
    Sendt: 01 Okt 2018 kl. 15:07
Selv om programmet nok fylder mindre end de samlede komponenter, det kan fjerne før installation af Nvidia's drivere, har jeg ikke kunnet finde en eneste oplysning om programmets egen størrelse, hvilket jeg finder beklageligt.

Programmet ser "lækkert" ud, men jeg foretrækker selv at slette uønskede elementer manuelt fremfor at overlade det til et program. Men det kræver naturligvis andre programmer, da Windows ikke selv tilbyder sådanne brugervenlige programmer. De vil hellere fylde vore maskiner med bloatware eller rent ud sagt malware, som kun kan slettes med 3.parts programmer.

Fx: Everything Search Engine - BleachBit - CCleaner - LockHunter - Take Ownership - Unlocker 1.9.2

"NVIDIA driver slimming utility (NVSlimmer) is a free portable program for Windows to remove unwanted components from Nvidia drivers before installation. These components take up storage space on the system, may be loaded automatically, and may even submit Telemetry data to Nvidia automatically. There is also a chance that components may have vulnerabilities, like GeForce Experience's node.js back in April 2017."

Omtale: NVSlimmer: remove unwanted components from Nvidia drivers - gHacks Tech News

Hjemmeside og download: NVIDIA driver slimming utility | guru3D Forums
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.