Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - PDF: redigering
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PDF: redigering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PDF: redigering
    Sendt: 09 Jun 2018 kl. 12:23
Hej med jer
Jeg har brug for en løsning, der kan hjælpe med følgende PDF-udfordring:
Jeg skal kunne redigere i en PDF
Efterfølgende skal jeg gemme PDF-filen og sende til en ven, som OGSÅ skal kunne redigere i PDF-filen i en almindelig PDF-reader.

Kan I foreslå software/guide?
Til top
TorbenB Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 11 Nov 2007
Status: Offline
Point: 142
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TorbenB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Jun 2018 kl. 13:05
Hej Admin
Ved ikke om dette forslag kan bruges

I hvert fald kan libreOffice gemme tekster i PDF-format

Jeg har i den forbindelse tænkt på, om LibreOffice både kan hente og gemme tekster fra/til PDF

Mvh
TorbenB


Til top
Regmos Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2008
Status: Offline
Point: 638
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Regmos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09 Jun 2018 kl. 19:15
Mvh. Regmos
Win 11 Pro, ESET NOD 32, HMP/HMP.A (betalt), Windows Firewall Control (registreret).
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2018 kl. 08:31
Tak for input. Jeg ser på løsningerne.
Det skal nemlig være således at modtagerne af pdf'erne kan redigere i teksterne i fx Acrobat Reader DC.

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 Jun 2018 kl. 11:34
Alt om Data giver et par muligheder i en artikel. Jeg har ikke afprøvet, men måske værd at tage med i betragtning?

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.