Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Ingen gyldig IP adresse
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen gyldig IP adresse

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Mar 2018 kl. 11:16
Fra YouSee's forum..
det ser ud til at være det omvendte problem...
men måske noget med  IP-adresser at gøre...
 
citat :
 
" Jeg har  dog selv fundet problemet! Jeg gik ind i Routerens IP-adresse under "Setting"

ned til "Advanced" og "LAN IP" i boksen med "DHCP Client Lease Info" havde min

PC fået tildelt 2 IP-adresser, jeg "Delete" den ene og kom efterfølgende på trådløs WiFi "
vh.
Ralphus

Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Apr 2018 kl. 16:32
Læste lige noget på Komputer for Alle.....
 
" MIT NETKABEL VIRKER IKKE MERE "
 
Tryk på startknappen...og skriv....netværk......klik på status for netværk.....vælg punktet ... skift adapterindstillinger......klik på kabelnetværksadapteren (Ethernet)......tryk på delete-tasten.....på Dit tastatur...og på ja.....
Genstart PC'en ...og klik Ja ....til at installere den manglende driver.............Nu burde kabelforbindelsen virke igen. "
vh.
Ralphus

Til top
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Apr 2018 kl. 08:58
Oprindeligt skrevet af Ralphus Ralphus skrev:

Læste lige noget på Komputer for Alle.....
 
" MIT NETKABEL VIRKER IKKE MERE "
 
Tryk på startknappen...og skriv....netværk......klik på status for netværk.....vælg punktet ... skift adapterindstillinger......klik på kabelnetværksadapteren (Ethernet)......tryk på delete-tasten.....på Dit tastatur...og på ja.....
Genstart PC'en ...og klik Ja ....til at installere den manglende driver.............Nu burde kabelforbindelsen virke igen. "


Har ellers opgivet men prøver det her lidt senere  Thumbs Up
Til top
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Apr 2018 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af poppet poppet skrev:

Oprindeligt skrevet af Ralphus Ralphus skrev:

Læste lige noget på Komputer for Alle.....
 
" MIT NETKABEL VIRKER IKKE MERE "
 
Tryk på startknappen...og skriv....netværk......klik på status for netværk.....vælg punktet ... skift adapterindstillinger......klik på kabelnetværksadapteren (Ethernet)......tryk på delete-tasten.....på Dit tastatur...og på ja.....
Genstart PC'en ...og klik Ja ....til at installere den manglende driver.............Nu burde kabelforbindelsen virke igen. "

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har ellers opgivet men prøver det her lidt senere  Thumbs Up


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det vil den heller ikke.


Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Apr 2018 kl. 09:16
KOMPUTER FOR ALLE    Nr.  6/2018  side 73
 
Spørgeren :
Efter den seneste opdatering til Windows kan jeg ikke komme på nettet via kabelforbindelsen.Jeg kan kun bruge trådløst internet.  Som varier meget i hastighed..
Hvordan får jeg kabelforbindelsen til at virke igen ?
Svar :
Det lyder,som om opdateringen har givet problemer med driveren til Dit netværkskort .Her viser vi ,hvordan du får Windows til at hente en ny driver automatisk.
 
Citat fra.. KOMPUTER FOR ALLE
 ...............................................................................
Har du prøvet både ...med og uden kablet sat i....
Thumbs Up
 
 


Redigeret af Ralphus - 08 Apr 2018 kl. 09:19
vh.
Ralphus

Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.