Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Sjov og ballade
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - ToyFair 2018
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ToyFair 2018

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ToyFair 2018
    Sendt: 06 Feb 2018 kl. 09:44
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 11:11
Et lille tip, som jeg selv bruger, til indsættelse af link i indlæg. Tippet kan benyttes enten man bruger værktøjslinie til bogmærker, eller som jeg sidepanel med bogmærker (Firefox etc.).

På siden, man vil linke til, trækkes ikonet yderst til venstre i adresselinien ned i dette sidepanel (eller til bogmærkelinien).

Tilbage på Nettipsforum-siden kopieres (højreklik og 'Kopier' eller 'Copy') dette nye bogmærke fra sidepanelet og sættes ind i det indlæg, man er i gang med (igen højreklik og 'Sæt ind' eller 'Paste').

Linket vil da se således ud: Nyheder fra ToyFair 2018 - YouTube

Noget andet er, at jeg kan tvivle på, at ret mange gider glo på en video om en legetøjsmesse i over 13 minutter, medmindre man som voksen er voldsomt interesseret i legetøj. Det kan dog være, at den voksne har børn og vil vise videoen til dem med risiko for, at børnene derefter vil plage den voksne om at få dit og dat, der er vist i videoen. Ok, Julen varer længe.

PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 11:29
mht. legetøj...hver sin smag (sjov og ballade) ..... men som du ka' se Prutterhunden har jeg lige postet et indslag på ' hvad hører du lige nu ' der kunne jeg sagtens indsætte et youtube klip....Smile

Redigeret af Ralphus - 06 Feb 2018 kl. 11:32
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 12:02
Nu er det sjældent, jeg besøger 'Hvad hører du lige nu', både fordi min tid som admin er begrænset, og fordi den tråd sjældent byder på nogle problemer, jeg må holde øje med.

Man hygger sig i den tråd, og det kan jeg sæføli kun være glad for.

Den nu lange, lange tråd er vist et særkende for Nettips, og vistnok "opfundet" af Barsko i sin tid. En genistreg.

Hvorfor det lykkedes dig at indsætte et youtube klip det ene sted, men ikke i et andet, kan jeg ikke forklare. Jeg ved jo heller ikke, hvordan du har gjort det, eller om du har gjort det på samme måde i begge tråde. Men hurra da for at det lykkedes dig det ene sted. Clap

Du er stadig ny på Nettips og har endnu en del at lære. Selv når du, som jeg, har været nettipser i mange år, er der stadigt nyt at lære. Ikke mindst om andre medlemmer og deres egen personlige måde at være på. Det kan af og til overraske, selv om man har "kendt" dem så mange år. Men som alle andre udvikler vi os og blir til "nye" mennesker. Det gør det jo osse mindre kedeligt.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 12:08

”vistnok "opfundet" af Barsko i sin tid. En genistreg.”

Ja, en genistreg – men IKKE af mig, men en flittig bruger DET er jeg. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 12:12

Mente nok det var Flyswap, men ville ikke skrive det, før jeg havde tjekket det:

http://www.nettipsforum.dk/hvad-hrer-du-lige-nu_topic7917_post45569.html#45569

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 13:05
Det kan det jo meget vel være, Barsko, selvom profilen er 'Guests', som du selv "hed" engang. LOL

Nå, det var vist ikke så morsomt for dig dengang.

Men også det allerførste brugernavn/profil var Guests, skrevet 6. februar 2009, altså for 9 år siden. Ialt er der nu skrevet 497 sider + et indlæg. Siderne skal så ganges med antal indlæg pr. side, hvilket jeg ikke gider, men det må blive et højt og for mig at se imponerende antal indlæg.

Joh, der var en genistreg. Bare ægreligt, at det ikke var dig, der fik ideen. Men man kan jo ikke være genial hele tiden, vel? Big smile

PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 13:16

Ok, du bemærkede altså ikke brugernavnet nederst i det link jeg sendte.

Men man kan jo ikke være genial hele tiden, vel?”

Næh, men kunne man da bare, som Osvald synger:

https://youtu.be/DK5xuMPiaBM

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 17:39
Jo. Jeg bemærkede såmænd brugernavnet Flyswap nederst i det link, du sendte.

Men selv om jeg ikke tvivler på, at Flyswap startede tråden, er der dog en lille krølle på halen. Brugernavnet 'Guests' kan være flere forskellige personer og ikke kun én. Faktisk er der på samme side (side 2 i tråden), som du linker til, en Marina, der også har brugernavnet 'Guests' og som Flyswap (også Guests) svarer på.

I teorien kunne det altså også være Marina eller en anden med brugernavnet 'Guests', der skrev det første indlæg på side 1 i tråden.

Det var det så ikke, for nederst i dette første indlæg står: "
Redigeret af Flyswap - 06 Feb 2009 kl. 00:03", så det må betragtes som et bevis på, at Flyswap var 'geniet'. Wink
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guffi Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Okt 2007
Status: Offline
Point: 2878
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Feb 2018 kl. 00:18


Ja, en beskrivelse af sådan en nørde-video er nok en god ide.

Desuden har vi RC-nørder forlængst fået denne video i indbakken Wink

Jeg har lige købt sådan en: Tamiya FARM KING on the Farm! - YouTube

Det er spas uanset alder... Beer




Redigeret af Guffi - 08 Feb 2018 kl. 00:26
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.