Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - MS Office 2019 bliver kun for Windows 10
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MS Office 2019 bliver kun for Windows 10

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Feb 2018 kl. 16:39
SLET MIN KONTO.

NÅR BRUGERNE IKKE MÅ VÆRE UENIG MED POMSE POLTEN, SÅ SKAL JEG IKKE VÆRE HER.


Redigeret af guessi - 06 Feb 2018 kl. 20:49
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34102
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Feb 2018 kl. 17:01

Når du skriver: Vista?  Spørger jeg: HVILKEN Vista?

Går ud fra du mener Vista Home 32 bit.

Det er nemlig den eneste version vi har haft problemer med her i forummet.

Vista Ultimate 64 bit kørte, hos mig, lige så fint, som min Windows 10 Pro gør.

Der er ikke KUN prisforskel på de enkelte versioner. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Feb 2018 kl. 17:19
Guessi..

"Hvorfor skulle de lave support til andre Windows versioner?"

For mig at se er svaret ganske enkelt: Af ren og skær høflighed overfor deres trofaste kunder.

".. på vej ud???"

Ja, som du selv skriver - om 2 og 5 år. Det er vel immervæk et pænt stykke tid endnu, ikke?

Resten har du ret i.


Redigeret af Prutterhunden - 03 Feb 2018 kl. 17:20
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Feb 2018 kl. 18:56
guessi ...

"..., men jeg tror vi godt kan blive enige om, det var en version som man gerne vil glemme igen ret hurtigt, sådan lige som Vista ..."

Med ovenstående citat, er det Windows 8 du har i tankerne. Efter de lagde Windows 8.1 ud til brugerne, har den kørt utrolig stabilt. Den er faktisk en af årsagerne til jeg holder mig fra Windows 10!  

Og jeg er langt fra ene. Flere af de mennesker jeg hjælper, klamrer sig til enten Windows 7 eller 8.1. Nogle HAR haft installeret Windows 10 (da den blev tvunget ned i halsen på dem) - andre er blot glade for deres Windows version.

Vista, som Barsko nævner - 64-bit versionen - kørte faktisk godt. Jeg købte en licens til business-versionen, som jeg havde installeret på min (dengang) stationære computer, og det kørte fint.

Og som Prutter så rigtig skriver: Af ren og skær høflighed, men sandelig også som en service over for deres brugere.

Men de ønsker tilsyneladende ikke at vente det ene år, før de lukker af for Windows 7 brugere og ca. 4 år til de lukker af for Windows 8.1 brugere. Og det vil jeg tillade mig at kalde svineri!


Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 10:01
SLET MIN KONTO.

NÅR BRUGERNE IKKE MÅ VÆRE UENIG MED POMSE POLTEN, SÅ SKAL JEG IKKE VÆRE HER.

Redigeret af guessi - 06 Feb 2018 kl. 20:49
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 12:41
guessi ...

Det har absolut intet med politisk ideologi at gøre. Det handler i bund og grund om computerens alder. Hvorfor skifte til nyt styresystem, hvis computeren på grund af alder, alligevel brænder ud efter 14 dage?

Og hvordan kan du udtale dig om Windows 8? Du har jo aldrig prøvet den! Citat: "Jeg har aldrig kørt en Win 8 version, pga ustabiliteteten og kommer heller aldrig til det."

En naturlig udvikling ... Ja naturligvis sker der en naturlig udvikling. Men se, det gør der også med hardwaren, der jo skal følge med udviklingen. Det kan bestemt ikke udelukkes gammel hardware stresses unødigt, på grund af nye krav. Og hvorfor ødelægge en ellers velfungerende computer? Du må jo mene hardwaren automatisk opgraderes, ved blot at installere nyt styresystem!

Indvidere skriver du: "Men jeg kan ganske enkelt ikke se nogen grund til at producere software til ældre styresystemer".

Fint nok. Du mener altså at folk skal købe ny computer, når der kommer nyt styresystem? Køb og smid væk!!! Den holder jo ikke! Så bliver det jo dyrt for dem, der opgraderer til ny version af Windows 10, hver gang de udsender en ny version.

Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:


For min skyld kan Microsoft gøre, hvad de vil. Hos mig kører MS Office nemlig ikke - her kører LibreOffice, som er alt rigelig til helt almindeligt hverdagsbrug.

Ja, jeg har det nok lidt som dig Pomse Thumbs Up
- jeg har aldrig brugt MS Office - jeg bruger LibreOffice dog kun til at åbne dokumenter
- til alt andet, mit elskede WordPerfect (Corel) Wink


Redigeret af queen - 06 Feb 2018 kl. 19:57
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Feb 2018 kl. 22:04
queen ...

Der er mange muligheder. Heldigvis. Det burde derfor også være muligt at gøre langt de fleste tilfreds Smile

Og så længe det knirker, så holder det jo Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Feb 2018 kl. 05:55
jenss / Barsko ...

Så vidt jeg kan se, kører supporten også på det sidste for MS Office 2007!

Dermed skal i vel også til at tænke nyt?
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Maj 2018 kl. 20:53
Utroligt man er så bange for at miste brugere, at man ikke kan følge et ønske fra en bruger...... Igen jeg vil ikke være medlem af et forum, hvor Pomse er medlem......han er en decideret CensoredCensored
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.064 sekunder.