Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Programfejl - Chrome
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Programfejl - Chrome

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flemmingh Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 02 Jan 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 165
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemmingh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Programfejl - Chrome
    Sendt: 31 Jan 2018 kl. 15:08
Hej

Efter at have geninstalleret Chrome er jeg begyndt at få følgende fejlmelding. Erder nogen som kan hjælpe?
På forhånd tak, Flemming



Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31 Jan 2018 kl. 15:16
Hvad sker, hvis du deaktiverer sikkerhedsprogrammer (antivirus, malware, Exploit osv), og firewall?

Hvilken Windows version?
Til top
Flemmingh Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 02 Jan 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 165
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemmingh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31 Jan 2018 kl. 16:56
Windows 7. Fejlmeldingen kommer kun engang imellem, når jeg logger på chrome, p.t. prøver jeg at identificere hvilke programmer som forårsager fejlmeldingen, men i øjeblikket har den ikke vist sig.
Tak for hurtig besvarelse, jeg arbejder videre.

Flemming
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31 Jan 2018 kl. 17:21
Jeg ville nok ikke være bleg for at mistænke sikkerhedsopdateringen fra Microsoft. Her tænker jeg på Meltdown. Den har gives de særeste udfald.

Oplever du det igen, kan du prøve deaktivere opdateringen og se, om det hjælper. Blot husk at aktivere den igen, da du ellers ikke vil modtage opdateringer Confused
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.234 sekunder.