Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - En forbryllende fødselsdag
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En forbryllende fødselsdag

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Brylle Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 09 Dec 2016
Sted: Tommerup
Status: Offline
Point: 200
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: En forbryllende fødselsdag
    Sendt: 16 Nov 2017 kl. 20:46
Lidt sent, men tusind tak for lykønskninger - nu er jeg lige gammel fra begge ender, også i tallene Wink

Oprindelig fandt jeg dette forum ved en tilfældighed, jeg startede i sin tid på 24.dk, da det lukkede fortsatte mange af os til Mandala som jo også drejede nøglen om - derefter fulgte jeg med til AfeForce.dk hvor vi ret hurtigt gik mere eller mindre i opløsning i grupperne, da det var et krav at alle var fyldt 50, så de unge måtte mere eller mindre forlade dette forum.

Men som så mange andre gode Forummer lukkede AgeForce også, og vi blev igen splittet op.

I dag lægger jeg mest mine "folder" på ForumUp.dk, med enkelte afstikkere til Freeforum.org, hvor jeg hovedsalig henter hjælp og støtte i sidstnævnte til mit lidt for ringe kendskab til programmer - hardware og lign. - her er hjælperne Me og Frogmaster som en del af jer nok kender - Regmos som også tidligere var en god hjælper, har jeg opdaget sidder her på Nettips. Smile

Og så er der selvfølgelig FaceBook, hvor jeg også bruger en del tid i nok lidt for mange grupper Wink

Baboom har jeg også været inde over, men forlod ret hurtigt, da der sidder alle ballademagerne, som blev smidt ud fra de andre Forum`s LOL

At jeg hovedsalig mest er i "hvad hører du lige nu" er såmænd blot fordi jeg nok har brugt for lidt tid herinde til at finde rundt, og så er der lige en del "fagudtryk" som fatter her ikke lige fatter Wink Jeg skal helst have tingene skåret ud i pap, og det finder jeg så i andre Forums. Smile

Jeg bliver nu alligevel hængende her, for måskè kommer tiden en dag, til at udforske lidt herinde Smile
/Brylle
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Nov 2017 kl. 16:49
Stort Tillykke med dagen.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Nov 2017 kl. 11:29
Tillykke med føs'dagen Wink


Til top
Ralphus Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Maj 2016
Status: Offline
Point: 6032
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ralphus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Nov 2017 kl. 10:50
Tillykke herfra...(lige syd for Køge)
vh.
Ralphus

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 Nov 2017 kl. 10:43
Jeg afslører ikke medlemmernes alder, men i dag er medlemmet Brylle og jeg lige gam.. æh.. unge.

Da han optræder mest i tråden 'Hvad hører du lige nu?', er det begrænset, hvad jeg ser til ham. Jeg sætter stor pris på den tråd, men det er yderst sjældent, jeg besøger den.

Da jeg ofrer mere tid på Nettips end de fleste, og tråden er harmløs, set med en vagthunds øjne, springer jeg den gerne over. Kun én eneste gang har jeg måttet løfte en pegefinger i den tråd i min tid som admin.

Som I nok ved, elsker jeg musik i alle genrer med meget få undtagelser. En undtagelse er samlebåndsmusik, som der desværre er alt for meget af i vores fortravlede tid, hvor fordybelse er mangelfuld. Så var jeg ikke admin, ville jeg nok bruge meget mere tid på den tråd.

Den tråd og tråden 'Sjove billeder' gør Nettips til noget ganske særligt fremfor så mange andre sider på nettet. Der hygger medlemmerne sig gevaldigt, og det er jo en lyst. Hvor ser man ellers den slags tråde? Nettips er med tiden blevet et mere socialt medie, men uden "de andres" selvcentrerede optagethed, selfies og lignende, som kan virke voldsomt kvalmende.

Jeg følger mere med i 'Sjove billeder', først og fremmest fordi tråden, som navnet antyder, er sjov. Den er som regel også ganske harmløs, men billeder især af nøgne piger KAN rykke voldsomt i min pegefinger, og når disse billeder sågar er under bæltestedet, kan det tilmed rykke også andre steder.

Vi er måske lidt gammeldags på dette område, men grænsen mellem det tilladte og ikke-tilladte er meget tynd og kan hurtigt rykke sig i en særdeles uheldig retning. Der er heller ingen grund til for Nettips at konkurrere på dette område med 50% af alle netsider, som tager sig kærligt af dette område. Der vil vi aldrig kunne følge med i konkurrencen.

Æh, Prutter. Skulle dette indlæg ikke handle mere om Brylles fødselsdag end dig selv og dine elendige meninger om dit og dat?

Avs! Der ramte i mig squ lige i solar plexus. Undskyld Embarrassed

Det er godtnok søndag. Men Nettips er ikke en prædikestol, og hvem glor på Nettips, når de er til gudstjeneste? Det gør man bare ikke, vel? Og slet ikke Prutterhunden, som kun går i kirke ved helt specielle lejligheder.

Så..

Jo, altså. I dag er det Brylles fødselsdag. Hurra, hurra, hurraaa! Han sikkert sig en gave får..

Nå. Det er nu sjældent, at vi ligefrem gi'r gaver ud, bortset fra virtuelle gaver, og det kan jo være hvad som helst og måske en lidt billig måde at krybe udenom på?

Men et stort TILLYKKE - Dét skal Brylle ha'!
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.