Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - 77 aktiv(e) brugere
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

77 aktiv(e) brugere

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Regmos Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2008
Status: Offline
Point: 638
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Regmos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Feb 2017 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Pomse Pomse skrev:

...udefra kommende kan belure, få idéer og kopiere...

Så er dine skriverier altså ikke "open source"
Mvh. Regmos
Win 11 Pro, ESET NOD 32, HMP/HMP.A (betalt), Windows Firewall Control (registreret).
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Feb 2017 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Regmos Regmos skrev:


Så er dine skriverier altså ikke "open source"


LOL
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 02:57
Når tallet er højt, tyder det enten på en god forsideartikkel eller post, som tiltrækker en del opmærksomhed..
Lad os håbe på at nettips bliver nævnt i et PC-blad såsom "Komputer for Alle" eller i TV, eksempelvis "God Morgen Danmark"..
Man har jo lov at drømme.. Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 07:33
"Forside"-artiklerne har intet med antallet af brugere i forummet at gøre.

Det er 2 forskellige domæner, som ligger på 2 forskellige servere. Og det er forhåbentlig også 2 forskellige systemer, som driver de 2 servere. Og lige umiddelbart ser det ud til at serverne står i 2 forskellige lande.

Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 15:02
Et lille pip..

Jeg kan sagtens forstå Pomse's frustration over, at indlæg/tutorials osv. blir tyvstjålet og misbrugt af ikke-medlemmer, og at det kan afholde disse fra at melde sig under Nettips' fane. Det er helt klart i vores interesse at få flere medlemmer, og at diverse indlæg ikke blir kopieret og publiceret andre steder uden at angive kilden og respektere copyright.

Som Allan skriver (udpluk): "Alt indhold du producerer og lægger på nettet, er beskyttet af lov om ophavsret. Jeg vil også blive godt gammeldags sur, hvis nogen kopierer mine indlæg og bruger disse andetsteds."

På den anden side har Nettips ikke krævet medlemskab af disse tyveknægte eller haft en funktion, der nødvendiggør medlemskab for at undgå tyveriet, lige siden Nettips startede for snart 20 år siden.

Jeg er 100% sikker på, at Pomse's frustration intet har med økonomisk gevinst at gøre, men udelukkende er for at få flere medlemmer.

Om en sådan funktion, der forhindrer misbruget, skal indføres nu, må være op til Allan. Der kan dog ikke herske tvivl om, at Allans tid til dette er stærkt begrænset.

Desuden er det et hypotetisk spørgsmål, hvor mange flere medlemmer en sådan funktion ville skaffe, og hvorvidt disse nye medlemmer vil være aktive eller inaktive.

Personligt foretrækker jeg ét aktivt medlem fremfor 2 eller flere inaktive.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 16:12

Problemet er da ikke så stort, hvis man ikke vil have ens indlæg kan læses af ikke medlemmer,

så send  en PM istedet for.Wink

Det ville da, for mig, kun være glædeligt, om andre læste med, især på de indlæg der er rådgivning.

For mig er en Rådgivnings fornemste opgave da, at blive set/ brugt af flest muligt.

Man kunne jo også gøre Guides/Toturial lukket, således, at kun medlemmer har adgang.

Hvilket jeg dog ikke selv er tilhænger af. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 16:21
Nuvel, Barsko. Jeg vil hverken give dig ret eller uret i dine betragtninger, men én ting vil jeg protestere imod:

Jeg nægter at sende PM'er ud til 989 medlemmer, hvis mine indlæg skal forbeholdes dem.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 16:44

Ja det var nu ment, til den enkelte der søger råd/vejledning, ikke til alle, de ville vel bare svare: det ved jeg da godt. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 17:38
Barsko

Hvis du kun deler din viden i form af en PM, så bliver det netop lukkethed. Hvorfor må andre ikke delagtiggøres i den den viden du ønsker at øse ud af?

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Feb 2017 kl. 17:49
Gentager lige: "Hvilket jeg dog ikke selv er tilhænger af."
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.