Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Netradio.nu
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netradio.nu

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Sep 2016 kl. 21:46
Tak for det tsr1983, så vil jeg "lege" lidt med html koden.Wink
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Nov 2016 kl. 18:51
Så er der kommet en ny opdatering:

– Fejl rettet, som gjorde at nogle playlister ikke blev hentet 
– Klik på logoet for den spillende station for at gå direkte til stationens hjemmeside 
– Lidt forbedringer og smårettelser i brugergrænsefladen 
– Link til spørgeskema og app tilføjet under “Om” menuen på siden 
– Android app udgivet, som indtil videre dog bare er en simpel udgave af hjemmesiden, dog er der planer om Chromecast support:

https://play.google.com/store/apps/details?id=nu.netradio.netradionu

Udfyld meget gerne et kort spørgeskema (5 spørgsmål) hvis du bruger eller har brugt Netradio.nu:

https://da.surveymonkey.com/r/SKXW5FQ

På forhånd tak :-)

Til top
queen Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 10 Jan 2011
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 1862
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Nov 2016 kl. 13:39
Jeg har lige hentet appen, tak.
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Nov 2016 kl. 13:44
Det lyder godt det er dog stadig en tidlig version, så der mangler lidt funktioner som jeg gerne vil ha lavet på et tidspunkt. Bedøm gerne appen hvis du er tilfreds.
Til top
jensenutd Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig
Avatar

Oprettet: 22 Dec 2014
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 18
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensenutd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Nov 2016 kl. 16:41
Alle tiders idé, tak for at bringe din radio-idé på banen  for os andre herinde.
- Mr. Jensen Says Cheers -
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Nov 2016 kl. 17:54
#jensenutd
Det var så lidt, er bare glad for at der lyttere som har glæde af siden og jeg samtidig kan få noget erfaring indenfor webudvikling :-)
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Jan 2017 kl. 10:03
Lige en lille reminder:

Siden har fået et par opdateringer siden jeg sidst skrev, bl.a. nye stationer (også udenlandske) og et delvist nyt design.

Antallet af daglige (unikke) brugere ligger nu på omkring 800-1000, hvilket jeg tolker som at mange brugere finder siden nyttig, men der er stadig meget som kan forbedres. Skriv endelig hvis du har forslag eller kommentarer :-)
Til top
tsr1983 Se dropdown menu
Godt i gang
Godt i gang


Oprettet: 06 Jul 2016
Status: Offline
Point: 43
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsr1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 Jan 2017 kl. 21:20
Så er der lidt nyt fra Netradio.nu i form af følgende opdatering, som netop er kommet online:

- 2 nye stationer tilføjet efter ønske fra lyttere: Skaga FM og Pulse EDM (Amerikansk station)

- Det er nu muligt at sortere efter genrer under mobilvisning

- Ydelsesforbedringer på siden, som gør at siden fylder mindre og der foretages færre kald når siden indlæses

- Ydelsesforbedringer på servicen, bl.a. vha. mere intelligent caching

- Server opgraderet hos udbyder ( +100 % RAM og CPU). Nu er der rigelig med server kraft til at håndtere mange brugere, så del endelig siden med venner og bekendte ;-)

- Paypal knap til donering er indsat i bunden af siden. Du kan støtte driften og udviklingen af siden ved at give et lille månedligt beløb

- Diverse fejlrettelser og korrigeringer i brugergrænsefladen

Skriv endelig hvis du har forslag/kommentarer til noget :-)
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 00:27
Et rigtig flot og godt projekt du har sat i søen tsr1983.Thumbs Up
Faktisk meget nemmere at bruge end ens musikanlæg eller TV. Jeg har næsten altid en bærbar tændt som har adgang til 2 (4) blutooth højtalere, så 2 klik med musen, så er der musik i stuen.
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
FBJ SWF Se dropdown menu
Engageret
Engageret


Oprettet: 17 Jan 2010
Status: Offline
Point: 259
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FBJ SWF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Jan 2017 kl. 06:32
Fin diskret doneringslink, men jeg synes dog, at der burde være mulighed for andet end månedlig betaling på kr. 25,-. Jeg klikkede mig ikke hele vejen igennem, men umiddelbart så det ud til, at mit næste klik ville koste mig kr. 25,- pr. måned. Og det kunne være, at det var et andet beløb jeg havde i tankerne - eller måske blot en engangsbetaling.

Til top
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.