Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - YouSee nede?
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee nede?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee nede?
    Sendt: 19 Maj 2015 kl. 19:28

YouSee nede?

Går ud fra det gælder alle?

Jeg flyttede, for et stykke tid siden, fra YouSee, til TDC, men beholdte min mail hos YouSee, så det er "kun" min mail jeg mangler. Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2015 kl. 19:35
Måske det har noget med dette at gøre?:

Yousee hæver hastigheden for alle kunder | Version2

"Yousee går i dag, tirdag, i gang med at opgradere alle kunders hastighed til minimum 50 megabit i sekundet."
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2015 kl. 19:49
Ja, en mulighed. Thumbs Up
Så det godt i går, men tænkte ikke lige på den mulighed. Embarrassed Big smile
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2015 kl. 20:02
Jeg læste artiklen for nogle timer siden og tænkte som skrevet. Hvordan det så skal forklares, ved jeg ikke.. mææn hvor der handles - der spildes.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
scootergrisen Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 05 Okt 2013
Sted: Jorden
Status: Offline
Point: 231
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scootergrisen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2015 kl. 20:14
Now YouSee.
Now YouNoSee.

Det er sku da humor. Clown

Har ikke set TV i 2-3 måneder tror jeg.
Går jeg glip af noget ?


Redigeret af scootergrisen - 19 Maj 2015 kl. 20:15
Til top
Dorksen Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1759
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2015 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af scootergrisen scootergrisen skrev:

Now YouSee.
Now YouNoSee.

Det er sku da humor. Clown

Har ikke set TV i 2-3 måneder tror jeg.
Går jeg glip af noget ?

Nej det er kun genudsendelser og nyhederne kan man da få på andet vis.

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2015 kl. 21:07

Nu er det altså ikke TV/bredbånd jeg mangler, men udelukkende mail, hvilket udgør et problem, også for Nettips, som modtager en masse fejlmeldinger, desværre, så min mail-adresse bliver slettet her.

Godt det findes RSSFeeds. Thumbs Up Big smile

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
scootergrisen Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 05 Okt 2013
Sted: Jorden
Status: Offline
Point: 231
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scootergrisen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Maj 2015 kl. 22:18
Hvad med genunsendte nyheder... det må da være toppen af TV.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Maj 2015 kl. 10:46
Vi har stadigt YouSee over hele linjen, hvilket omfatter TV-pakke, telefoni og internet. Der kommer altid en sms eller en postomdelt skrivelse, når der foregår opdateringer/opgraderinger, som kan medføre gener for kunderne. Disse opdateringer foregår i reglen i nattetimerne, men alligevel bliver vi gjort opmærksomme i god tid. I øvrigt er de til at tale med, hvis man ønsker at "regulere" sine udgifter. Det virker som om, at sælgerne har bemyndigelse til at give særrabatter samt at tildele flere GB pr måned ved mobiltelefoni osv osv. Jeg ringede og sagde, at vores abonnementer var et "overkill", men istedet for at give færre timer, forhandlede vi os frem til samme tid og ydelse med en væsentlig prisreduktion. Det er tilladt, at man benytter sig af, at der er kamp om kunderne.
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Maj 2015 kl. 12:04

Utroligt, som man behandler folk på YouSee. Dead

Flyttede i Januar til TDC, men min mail skulle blive hos YouSee.

Har siden, med ugers mellemrum, haft problemer. Ringer jeg er det, som at spørge en Tjener:

"Det er ikke mit Bord". For lidt siden var der så en, der på få sekunder kunne flytte mailen til TDC,

så det virker igen. Ufatteligt. Tror da pokker, at tusindvis af abonnenter har forladt dem. 



Redigeret af El Barsko - 20 Maj 2015 kl. 12:05
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.