Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Logo/Banner
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logo/Banner

 Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Nov 2014 kl. 18:50
Ha ha, jeg har også fået et nyt ava af vores, Bindemand, men det har så ikke gyldne kanter. Imidlertid er det stiligt Approve
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Nov 2014 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

Det nye håber jeg altså ikke er et blivende.. Dead

- Jeg mener naturligvis ikke at det skal være i flash/gif..
Men nye farver på forummet blev det så ikke til, andet end logoet.. Stern Smile

Hvis de nye farver blev lavet, så ville det dog også blive nemmere, at rette et logo ind.

Det er naturligvis ikke alle der laver den slags eller har grafikprogrammer, men der sidder sikkert nogle med en god idé, som kunne tænke sig hjælp, til at lave det..
Og vi er nogle brugere som jo leger lidt med grafikken..

hele spørgsmålet er så:
1. Font
2. Farve
3. Baggrund

Altså en idé hvis den SKAL være blå..







Eller som Guld! men det tror jeg ikke at nogen vil have LOL




Hvis jeg må sige min mening så er den nuværende da en hel del pænere end dem du kommer med her
mvh JeP

Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07 Nov 2014 kl. 22:10
Ja, men man må jo komme med noget..
Disse kan jeg lave om på!

- Giv nogle ideer og farver..
Så vil jeg prøve så godt jeg kan!


Redigeret af Bindegal - 07 Nov 2014 kl. 22:11
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 11:01
Øje opfanger lyset og omsætter det til farver og der ved danner et billede af det det ser.
Tag f.eks. 
AFFI's nye avart, jeg så første det var et nyt da han skrev det fordi den er utydelig og mat i sin sammensætning. (efter min mening)
En logo skal være ren og enkel og uden for mange farvenuancer
for at den bliver husket for sit navn. Du vil sikkert huske en logo med mange farve skift men ikke hvad der stod men mere for farverne der blev brugt og det hjælper jo ikke meget hvis man skal finde tilbage til den side
mvh JeP

Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 14:27
Jeg er enig så langt, at et distraherende ava dels kan distrahere læseren og kun blive husket for at være irriterende. Jeg personligt foretrækker, at man holder sine avatars enkle Wink

Jeg fik lidt at vælge imellem, og jeg kan også mægtig godt lide det, jeg har sat ind nu. Det opfylder vist kriterierne Big smile


Redigeret af AFFI - 08 Nov 2014 kl. 14:32
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 17:06
Ja'm den du havde før var bestemt ikke grim og som avart betyder det vel mindre med farvespillet, men som logo er det viktig den bliver husket og der for skal enkel


Redigeret af JeP - 08 Nov 2014 kl. 17:06
mvh JeP

Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 17:17
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 17:21
Nej, jeg synes jo, det er flot, men det har hele tiden været meningen, at jeg ville skifte lidt mellem dem. Det sidste skulle blot tilpasses en smule, før det kunne uploades. Det næste bliver måske, at jeg begynder at plage, Allan, om, vi da bør have muligheden for at lave små slideshows i ava-vinduet Big smile
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Online
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 17:26
Det Allan syntes godt om, og benytter nu, lav det med teksten, og kanten i Sølv.
Det syntes jeg ville være godt, og passende. Big smile

Redigeret af El Barsko - 08 Nov 2014 kl. 17:26
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 20:57



Redigeret af Bindegal - 08 Nov 2014 kl. 21:01
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234 9>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.