Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Ny PC
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny PC

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Nov 2014 kl. 14:27
Hej Preben

Det undrer mig lidt, at du vil af med en næsten helt ny skærm med en pæn størrelse. Jeg kan ikke få mine skærme store nok. Men ellers skal jeg ikke blande mig i det.

Til 500 dask kunne jeg godt tænke mig, at nogle medlemmer var interesseret. Det lyder jo som "et godt tilbud" fra Jysk. LOL
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Nov 2014 kl. 16:29
He he, det er ikke særligt populært at skrive det, men når man er kommet sig over den første "forskrækkelse", så er Windows 8.1 slet ikke så ringe, som mange vil gøre det til. Det er glædeligt, at du har fundet dig fint tilrette med din nye maskine, men hvorfor ikke beholde din fine nye skærm - og fyre den gamle af istedet ? Jeg bruger selv en 24" - eller en 28" (på væggen), hvis jeg ikke sidder lige foran en bærbar. Da jeg stadigt havde stationær computer, brugte jeg næsten altid skærmen på 28" - eller hvis jeg sad tæt på 24". Mææn, det er din beslutning, og jeg håber bestemt, du og en anden nettipser finder ud af noget. Det er ikke hver dag, man får afslag på 50% Thumbs Up


Redigeret af AFFI - 18 Nov 2014 kl. 16:32
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Nov 2014 kl. 04:28
Skærmen har jeg intet at bruge til, og Mette vil ikke have den, hun har en 18" med lyd der kører upåklagelig.
Min gamle ven, der er flyttet i rækkhus, da han ikke gad høre på den larm vi har her i højhuset, kommer efter den gamle Acher, og måske snupper han også skærmen med.
Ellers alt vel her ved KlisterKanalen.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Nov 2014 kl. 16:05
WoW, med lyd i skærmen. Det kunne jeg godt tænke mig at have i min 24". Før surround blev standarden, brugte nogle af os, at vi både lod den oprindelige lyd i for eks TV'et være, selvom vi satte det til en større forstærker. Det gav mere forskel, end man umiddelbart ville regne med, og det samlede lydbillede blev fyldigere......selvom lyden fra skærmen ikke var nær så høj som i de tilsluttede højtalere. Dejligt at høre, alt er vel nordpå Beer
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Nov 2014 kl. 10:54
Også her, men Mette har sat sig på skærmen, og jeg må ikke få den. 28" skærmen er solgt til min lokale 1000 ben for nyprisen, altså 1,100,00 dkr. Jeg har ikke haft tab på den. Købmanden jublede, da han havde ville købe ny, og han mente at han havde gjort et røverkøb.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Nov 2014 kl. 16:21
Jamen, det har købmanden da også, når han er så tilfreds med den. Det er jo helt ideelt, når begge i en handel mener, at det er gået fint Tongue
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Nov 2014 kl. 11:04
Ja, mund til mund metoden er da den bedste salgs teknik.

Jeg har været på inspektionstur på den nye bærbare, og opdage at der også var WebCam på:



Føj, han ligner segu en sur gammel stodder, så ryger han segu osse!
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Nov 2014 kl. 11:49
Herligt politisk ukorrekt med cigaretten. Selvom jeg omsider er sluppet af med den vane, hverken vil eller skal jeg stille mig til dommer over andre. I øvrigt er der forskere, der mener, at stressfaktoren ved rygestop kan være lige så farlig som fortsat rygning. Det er en privat sag, om man vil hælde tjære i lungerne og vågne om morgenen med en smag i munden, som havde man slikket kattebakken ren....og tilmed betale en formue for det Wink
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Nov 2014 kl. 17:22
Han kan ryge, og det må han også gerne. Men rejse? Nej, helst ikke. Han må nemlig også meget gerne blive her på Nettips! Tak..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25 Nov 2014 kl. 17:56
Æv, jeg havde ellers tænkt mig at ryge ned til Paris i juledagene, men man tager vel ikke brød med til bageren.

Rolig nu, jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan fjerne mig selv her på NettIps.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.