![]() |
Trådløs dørspion ? |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
AFFI
Entusiastisk
Oprettet: 05 Apr 2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12535 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Trådløs dørspion ?Sendt: 25 Maj 2014 kl. 18:29 |
|
Nu har jeg virkeligt søgt og søgt på nettet, for at finde en dørspion, som kan sende et signal til helst computer - eller til nød monitor. Jeg finder nogle, men de er i klasse med dem, Fort Knox anvender, ser det ud til. Herregud, der var nogle skoledrenge, der via en "Spionkuglepen" med cam kunne se, hvad som hændte i pigerne's omklædningsrum. I dette tilfælde er jeg hamrende ligeglad med prisen, for min far skal kunne se, hvem som står ved døren. Han har haft en meget ubehagelig oplevelse, som jeg undlader at gå i detaljer med. Jeg takker på forhånd.
|
|
|
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 25 Maj 2014 kl. 18:42 |
|
Harald nyborg har da en til monitor.: http://www.harald-nyborg.dk/p7672/digital-doerspion-3-5-lcd
|
|
![]() |
|
cjc
Entusiastisk
Oprettet: 01 Apr 2009 Status: Offline Point: 864 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 25 Maj 2014 kl. 18:54 |
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25 Maj 2014 kl. 19:01 |
|
Det var dælme hurtigt - vist det hurtigste svar, jeg længe har bevidnet. Harald Nyborg modellen har jeg overvejet, men den sender ikke et trådløst signal. Ellers er den rigtig god og prisvenlig. Dét, jeg søger, har min faste redningsmand netop fundet. Takker, cjc, den er lige i øjet - so to speak. Nu håber jeg, de kan levere, for det er præcis, hvad jeg tænkte mig
![]() OBS. Der er noget galt, for jeg ser de nyeste kommentarer i toppen. Jeg mener ikke at have ændret noget i settings - inden for de sidste 10-15 minutter. Er jeg ene med problemet ? Redigeret af AFFI - 25 Maj 2014 kl. 19:03 |
|
|
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
|
|
![]() |
|
cjc
Entusiastisk
Oprettet: 01 Apr 2009 Status: Offline Point: 864 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 25 Maj 2014 kl. 19:10 |
![]() Hvis du har sådan en gul pil ved siden af besked, så tryk på den. |
|
![]() |
|
Netsurferen2
Entusiastisk
Oprettet: 26 Dec 2008 Sted: DK Status: Offline Point: 5477 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 25 Maj 2014 kl. 19:13 |
|
Aldi har et kamera IP netværks kamera IPC-1 A
hvis det er en mulighed |
|
![]() |
|
Bindegal
Entusiastisk
Oprettet: 17 Okt 2007 Sted: København Status: Offline Point: 27440 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 25 Maj 2014 kl. 19:37 |
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25 Maj 2014 kl. 21:15 |
|
Det skal være en, som ligner almindelig dørspion, og nu har jeg bestilt den, som, cjc, linkede til. Den mere end opfylder, hvad jeg forventede. Mange tak for hjælpen, allesammen
![]() PS. Problemet med sidevisningen løste sig selv, da Google Chrome blev genstartet
Redigeret af AFFI - 25 Maj 2014 kl. 21:16 |
|
|
|
|
![]() |
|
Bindegal
Entusiastisk
Oprettet: 17 Okt 2007 Sted: København Status: Offline Point: 27440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25 Maj 2014 kl. 21:18 |
|
EWW!! Chrome...
![]() |
|
![]() |
|
AFFI
Entusiastisk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25 Maj 2014 kl. 21:32 |
|
Hmm...
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |