Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Gratis energi nu patentanmeldt
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gratis energi nu patentanmeldt

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gratis energi nu patentanmeldt
    Sendt: 21 Jul 2011 kl. 10:39
Det skulle være sikkert og vist. To australiere har opfundet en maskine, der giver mere end fem gange mere energi end den forbruger http://www.ufo-blogger.com/2011/07/free-energy-machine-australian.html

Nyheden er blevet præget af flere dødstrusler og chikane. Som der står i artiklen, så sletter Facebook kommentarer om artiklen, og kræver pinkode for at poste den. Jeg postede den på Facebook, og måtte netop indtaste pinkode for at gøre det. Endnu er min egen kommentar ikke blevet slettet.
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 11:25
Update: Flere har klikket "syntes godt om" til mit opslag af artiklen på Facebook. Dette er blevet fjernet. "Nogen" vil undertrykke denne nyhed, så SPRED nyheden. Sandheden skal ud.
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 11:38
Det er da vidunderligt, nu behøver vi ikke at bruge olie mere. Clap Star Thumbs Up Heart Hug Handshake

Til top
MC Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 09 Nov 2007
Status: Offline
Point: 3548
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af vilder2000 vilder2000 skrev:

Det er da vidunderligt, nu behøver vi ikke at bruge olie mere. Clap Star Thumbs Up Heart Hug Handshake


Det kan ændre verdensbilledet fuldstændig, men stærke kræfter vil prøve at forhindre det af al magt. Det bliver lidt spændende at se hvor mange store medier der vil bringe nyheden.
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither" / Benjamin Franklin

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 11:52
Hej MC,
Hvis du vil kan du Pmè mig din Facebook adresse så vil jeg godt kører med på vognen.
Det vil jo være noget af en sentation hvis det er rigtigt, men jeg kunne også frygte at verdensøkonomien kunne komme i fare, der er trods alt mange mennesker der lever af kul og olie, og de fleste i de i forvejen fattige lande.

Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34105
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 12:41

Ja, det vil få store konsekvenser, for masser af mennesker.Wink

Der blev lavet en Engelsk fim i 1951: The Man in the White Suit,

som nogle ganske vidst opfatte, som humor.

Man kan se hele filmen, på YouTube, her i dette afsnit, bliver stoffet fremstillet, og syet til et jakkesæt,

og problemerne/konsekvenserne går op for mange, hvad det vil betyde.

The Man in the White Suit 5/9

 

 

Omtale: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_in_the_White_Suit

 

 

Der har flere gange været tale om, at der er blevet opfundet et *drivmiddel til biler,

som ikke er et olieprodukt, og de skulle så blevet  opkøbt, af olieproducenterne.

* Det er nemlig ikke, som altid påstået: Bilen der sviner, men det drivmiddel, på oliebasis,

der sviner.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guffi12 Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 06 Nov 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guffi12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 13:21
Jeg har ikke helt forstået princippet i maskinen endnu.. Men hvis den giver mere energi end den forbruger, er det jo verdens første evighedsmaskine. Og vi har derfor ingen energi ro mener i verden mere efter dette. Problemet er bare, at princippet med en evighedsmaskine strider mod nogle fundene tale fysiske love, og er derfor umulig at lave. Så hvis det er sådan maskinen skal forståes, så er jeg bange for, at det ikke er meget mere end et mediestunt..
Eller forstår jeg princippet i maskinen forkert?
Til top
Kavjik Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Status: Offline
Point: 1567
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavjik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 13:33
Jeg håber ikke at folk rent faktisk tror at det er sandt.

For det er det ikke.

Det er fysisk umuligt at skabe energi, man kan kun omdanne en form for energi til en anden form for energi.
Nogle vil måske fejlagtigt tro at man skaber energi når man f.eks. brænder olie af, men det eneste der sker der er at man omdanner noget kemisk bunden energi til termisk energi.
http://webbies.dk/blog
Følg mig med RSS
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Guffi12 Guffi12 skrev:

Jeg har ikke helt forstået princippet i maskinen endnu.. Men hvis den giver mere energi end den forbruger, er det jo verdens første evighedsmaskine.
Nej det kan IKKE lade sig gøre at lave en evighedsmaskine, da delene vil blive slidt, men da den laver mere energi end den bruger, kan den i princippet køre ind til en del bliver slidt og skal skiftes.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21 Jul 2011 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af Kavjik Kavjik skrev:

Jeg håber ikke at folk rent faktisk tror at det er sandt.

For det er det ikke.

Det er fysisk umuligt at skabe energi, man kan kun omdanne en form for energi til en anden form for energi.
Nogle vil måske fejlagtigt tro at man skaber energi når man f.eks. brænder olie af, men det eneste der sker der er at man omdanner noget kemisk bunden energi til termisk energi.


Den tror jeg vi har forstået men hvis nu den mængde olie kunne give 5 gange så meget energi som nu, så ville det jo ikke være dårligt. Og måske findes der tilgængelig energi i andre former, steder hvor vi ikke tidligere har kunne udnytte det.





Redigeret af KurtE - 21 Jul 2011 kl. 13:55
Til top
 Besvar Besvar Side  123 4>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.