Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Sjov og ballade
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Stor tamkat
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stor tamkat

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stor tamkat
    Sendt: 22 Maj 2011 kl. 13:57
Her er en stor kat (Hybrid Kat) der koster 25000 USD.
- Med dén størrelse, så er man da sikker på at naboens hund, ikke driller den.. Og man dem der lider af Galeofobi eller ailurofobi, vil nok få benene på nakken. Smile
 
 


Redigeret af Bindegal - 22 Maj 2011 kl. 14:13
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Maj 2011 kl. 14:37
Umiddelbart tænkte jeg på en ozelot el. ocelot, men ved nærmere eftersyn kan jeg se forskel, især på pletterne. Denne hybrid har aner i Afrika og Asien, medens ozelotten hører hjemme i Syd- og Mellemamerika.

Det havde egentlig været rart at få mere at vide om historien bag dette nye amerikanske husdyr, bortset fra de 20.000 dollars.

Citat fra YouTube:
A new hybrid cat is the latest fad for families here in the United States.
He's the largest, rarest, and most exotic domestic cat in the world...and he's called the Ashera. The giant house cat is a cross between the African Surval and the Asian Leopard cat. The price tag on one of these beasts --- upward of 20-thousand dollars.

Er dette positivt eller..? Jeg vil jo helst forsvare dyrenes ret til et ordentligt liv (det vil du også, Binde - I know). Jeg er jo selv et dyr. Om Far er det, er jeg lidt i tvivl om, men han er t-hver-t-fald den mest dyriske af os to. Og hans IQ er..øh ikke! Sån går det jo efter mange års - skvulp - formatering i sprit.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Maj 2011 kl. 14:44
Jeg tænker straks: "sh*t en stor kattebakke man skal tømme" Smile
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Maj 2011 kl. 14:51
Snart får vi begrebet "en muskelkat" introduceret. 
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Maj 2011 kl. 15:23
LOL

..og undskyld, men ikke for at ødelægge stemningen, men hvad sker der så, når nogle af disse pragteksemplarer før el. siden slipper løs? At indføre eksotiske dyr fra fremmede himmelstrøg har ikke altid været en succés. Man kan kun håbe, at ejerne passer ordentlig på deres nye "investeringer".
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Maj 2011 kl. 16:56
Ja, Prutterhunden, så bliver det til et problem. En eller anden "kattepakke" ville nok være påkrævet.
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 Maj 2011 kl. 17:10
De kan blive pænt store:
 


Redigeret af Bindegal - 22 Maj 2011 kl. 17:11
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.