Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - En reminder
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En reminder

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 12:07
Der skulle måske have stået en VENLIG reminder, for den er ikke ment som et surt opstød!Bliv endelig ved at bidrage herinde, men undlad at bidrage i emner, som du ikke har den store forstand på, forstand på, forstand på, forstand på... Ups, der gentog jeg gentagelser - Prutterhund! Hjælp!!!
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 12:29
Allan..

Jeg iiiler med at hjælpe dig, Allan..hva? Hvad si'r du Far? Jeg skal tænke mig om, inden jeg svarer? Jamen Far. Jeg vil jo bare hjælpe Allan! A l t s å!!! Jeg ved lige hvordan han har det. Lidt hen af rabies, ik? Og DET ved jeg da noget om. Det får jeg jo så tit og så tænkte jeg bare at jeg ville hjælpe..ja Far? Passe på med at gentage? Skal jeg gentage? Nåhhh, jeg skal IKKE gentage. Ahaaa..hvorfor sagde du ikke det, jeg...

(stoppet af Far)
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 12:33
Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 13:03
personen i ovenstående billed, må have nogle komplekser ! .

jeg har lagt mig med lungebetændelse og det er vågen i et par timer og sove i et par timer, sådan går døgnet .

foder må tvinges ned, kaffe kan altid drikkes .

men Glædelig Jul til alle 
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 13:09
God bedring, Netsurferen2. Jeg er også halvvejs skidtmas (xmas?) med halsonde og halvløbende næse. Rom skulle kunne hjælpe.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 13:23
Citat: "Rom skulle kunne hjælpe."

Ja. Det er der sikkert mange katolikker, der vil skrive under på!

God bedring til alle jer, der døjer med disse før-juls-sygdomme. Det er nok spændingen. Bare rolig. Julemanden skal nok komme til tiden, og I skal nok få det, I har ønsket! (Hvis ellers I har været artige?).
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
John Westcoast Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7602
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Westcoast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 14:16
Ja i ønskes også en glædelig jul og et fantastisk nytår herfra, og god bedring til de stakler der har det så skidt, træls at skulle rejse helt til Rom for at få det bedreSmile Pas på din hals kære prutterhund den skulle gerne kunne holde helt hen til alt det fede mad i julen, sender lige et godt ben med posten.Big smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 15:59
I ønskes ogå en glædelig jul herfra. En god varm romtoddy er et af de bedste midler, som ikke hjælper på forkølelse Beer
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 16:50
Godt initiativ og konstruktivt indlæg. Thumbs Up

Det er afgørende at stoppe op en gang imellem og reflektere over aktiviteterne.

Glædelig jul og godt nytår herfra! Smile
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Online
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Netsurferen2 Netsurferen2 skrev:

personen i ovenstående billed, må have nogle komplekser ! .

jeg har lagt mig med lungebetændelse og det er vågen i et par timer og sove i et par timer, sådan går døgnet .

foder må tvinges ned, kaffe kan altid drikkes .

men Glædelig Jul til alle 
Så skal du have fat i frisk ingefær og citron! Den er RIGTIG god!!!
Riv ca. 6-8 gram ingefær og lav en stærk te.
Put dette i en kande og lad det trække i 10 min og tag teen op (lad endelig ingefæren blive i).
Put så saften fra en hel citron i.
 
Syntes du at det er stækt, sod det med lidt honning.
 
Drik gerne hele kanden (ca. 4-5 kopper) og så sov på det.
Det skulle absolut have en positiv virkning når du vågner (tag evt. og lav endu en kande om morgnen).
 
Husk at ingefær er stærkt, så lad nu være med at putte 30 gram ned i, det bliver det ikke bedre af Wink
 
- Jeg skriver dette, fordi at jeg engang (før denne opskrift kom ind i mit liv) døjede af ekstrem førkølelse, hvert år og havde ret svært ved at slippe af med den. Nu har jeg kunnet forbygge og afhjælpe det.
 
Og ingefær har også været brugt i 1000 år som medicin i asien og menes også at være godt imod gigt og kvalme og er kolestorolnedsættende, det har også været en del brugt som behandling af hjerte- og karsygdomme.
 
MEN!!! lad være med at indtage det i forbindelse med blodfortyndende medicin, da ingefær også har en blodfortyndende virkning, det siges at det Bla. kan forværrer blødninger og læsioner, hvis man tager warfarin.
 


Redigeret af Bindegal - 17 Dec 2010 kl. 18:09
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.