Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Internettet
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Mystik i Joomla
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mystik i Joomla

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mystik i Joomla
    Sendt: 03 Jul 2010 kl. 15:38
Sønnike har et problem: hans hjemmeside ser markant anderledes ud, hvis man tjekker den i forskellige browsere.

Gider I at tjekke for følgende: Kan artiklen læses på
http://www.reviewplanet.dk/index.php/gadgets/53-iphone-3gs

Prøv gerne forskellige browsere. Hos mig kan artiklen ikke ses i Internet Explorer. Er der en logisk forklaring på affæren?
Til top
Sunai Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 10 Nov 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 778
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 16:36
Virker fint i opera :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 16:37
Hos mig  Ubuntu 10.04 i browserene:Firefox/Crome/Arora ser siden ens ud.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 16:42
Forklaring: IE følger ikke gældende standarder.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 18:44
Mozilla Firefox og Google Chrome viser samme side hos mig. Men IE8 viser samme side men stærkt begrænset. Det er intet skriftligt materiale at se - andet end fælles overskrift med de to førstnævnte !
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 18:59
Virker fint i Comodo Dragon og Opera, men i IE 8 forsvinder al teksten fra "Skrevet af Søren Bojsen" og ned, altså hele tekst ruden
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af JeP JeP skrev:

Virker fint i Comodo Dragon og Opera, men i IE 8 forsvinder al teksten fra "Skrevet af Søren Bojsen" og ned, altså hele tekst ruden
 
Den ser således ud,i min IE8:

Logitech G11, Gaming Keyboard

Onsdag, 30. juni 2010 17:11 | Skrevet af Administrator | | |

Skrevet af Søren Bojsen, < = =text/> SorenBojsen@gmail.com < = =text/> Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. < = =text/>

 

Efter et stykke tid, har vi fået fat i Logitech G11 tastatur. Logitech har kørt med ”Gaming” keyboards i et stykke tid nu, og det er noget af det lækreste du kan få fat i. Keyboardet har
3 x 18 G taster. Med disse G taster kan du optage macro’s, og her efter vil du være i stand til at kunne trykke ”G1” og den vil automatisk åbne Internet Explorer. Smart! Det skal dog siges at der er ulemper. Nu har jeg spillet Counter Strike: Source, i et godt stykke tid men jeg kan altså ikke få de her G taster til at virke. Jeg har senere prøvet World of Warcraft, hvor tasterne virkede fint nok. Det er et lille minus. Det er ikke alle spil der kan bruge disse G taster!

Tastaturet

Nu skal vi kigge på selve tastaturet. Det er rigtig lækker, men også upraktisk. Det er utrolig stort, og fylder hurtigt meget på et skrivebord. Det bliver derfor klodset at havde med til lan, eller andre ting med computeren. Det andet er at ledningen er utrolig lille. Så hvis du skal havde ledningerne gemt i et rør, så vil jeg mene du skal ud og investere i en Usbforlængerledning. Dog skal vi heller ikke være kritiske, hele artiklen igennem. Logitech har lavet en fed effekt, som kun er ved nogle andre gaming keyboards. Der er lys i keyboardet. Det er utrolig fedt, hvis du surfer på nettet og skal skrive en kommentar eller lign. At kunne se hvad det er for en tast, du trykker på. Lyset kan du ikke selv bestemme, hvor kraftigt det skal være, men ærlig talt synes jeg det er utrolig lækkert lys. Det er ikke for kraftigt, og ikke for svagt. Den effekt sidder lige i skabet.

Når du køber keyboardet følger der er driver med, hvor du kan gå ind og ændre dine macros. Jeg vil klart anbefale hvis du køber keyboardet, at du installere driveren med det samme. Hvis du spiller World of Warcraft, eller andre populære spil kan det være en fordel, at se hvad det er for en macro, man har lige på den tast.

Prisen ligger mellem 300 – 400 kr. alt efter hvor du køber det.

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 19:27
Der er da virkelig noget galt, for det er en artikel om et keyboard, linket er til en artikel om iPhone 3GS
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34103
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af KEDSI KEDSI skrev:

Der er da virkelig noget galt, for det er en artikel om et keyboard, linket er til en artikel om iPhone 3GS
Ok, jeg tjekkede forsiden, for jeg kunne heller ikke  se nogen artikel, i det link.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 19:45
@Allan

på IPhone siden er der i IE8 (har ikke teste i andre IE'er) en mega linje 185 i kildekoden (som det set på billedet, bliver den linje ikke engang færdig) denne mega linje er fx ikke i Logitech Keyboard artiklen, hvad den linje kommer af, har jeg ingen anelse om - kunne være brug af et nyt redigeringsprogram og copy'n'paste men er ikke sikker på det




Redigeret af KEDSI - 03 Jul 2010 kl. 19:58
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.137 sekunder.