Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Folketingsvalg
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Folketingsvalg

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Folketingsvalg
    Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:04
Det kunne tyde på at statsministeren snart udskriver folketingsvalg. Selvom der ikke er til at se i medierne endnu, har jeg fået at vide (fortrolige kilder), at statsministeren snart udskriver valg. Star
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:08
du er langt bagude. valget blev udskrevet idag klokken 13.06 officielt, men jeg vidste det allerede i skolen 12.10. vi havde samfundsfag så almindlig undervisning blev skrottet og så så vi dr1 live via internet om valget et stykke tid. klokken 13 blev det tændt igen så vi kunne se den officielle udskrivelse.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:10
Hvis man går ind på forskellige nyhedssider kan man også se at der er valg.
jp.dk
dr.dk/nyheder
www.venstre.dk
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:13
Husk lige: politik er et ømfindigt debatemne, som ikke er velset her i forumet.Thumbs%20Up
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:19
Hej e-tech - jeg er imponet over din viden, hvor for du det fra.
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Point: 1922
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:22
For mig at se har e-tech ment dette ironisk Smile da posten er oprettet kl 20:04 og vi har fået tudet ørnene fulde siden i middags, correct me if i'm wrong.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:23
vi skal have gang i slankekurene nu, med alt det flæsk der kommer de næste tre uger.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af cope cope skrev:

For mig at se har e-tech ment dette ironisk Smile da posten er oprettet kl 20:04 og vi har fået tudet ørnene fulde siden i middags, correct me if i'm wrong.

Jeg tror du har ret. Wink Hehe, men der er nogen der er lidt for hurtige vist nok. LOL
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:24
LOLhej Cope - netop den ironi fra min side.  Det var ment morsomt??? men ok - bliver igen misforstået
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Point: 1922
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24 Okt 2007 kl. 21:31
Hej garfield Smile
Jeg misforstår dig ikke, havde ikke set din post før jeg selv havde skrevet.
Til top
 Besvar Besvar Side  123>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.478 sekunder.