Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Windows XP kontra Vista
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows XP kontra Vista

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows XP kontra Vista
    Sendt: 17 Okt 2007 kl. 22:51
WinkHvis jeg NU fik lyst til at skifte min Xp proff. ud med Vista, hvilken udgave skal man så vælge. Jeg har set på adskillige annoncer, at de har den der hedder Vista Home Pemium. Er det svært at hitte rede i?
Jeg kender godt til - de tekniske krav - det kræver.
Til top
baun Se dropdown menu
Nysgerrig
Nysgerrig

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: DK
Status: Offline
Point: 31
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:13
Jeg skiftede fra XP-Pro til Vista Home Premium i forbindelse med pc udskiftning. Det var en spændende udfordring, og noget jeg ikke har fortrudt. Diverse skrækhistorier med programmer der ikke er kompatible, manglende drivere m.m. har ikke været et problem. Ved at følge med i forskellige forum, som behandler Vista, lærer man hurtigt at få styr på det.
Min opfordring skal lyde: Jo hurtigere til at skifte til Vista, jo bedre. Det er trods alt fremtidens styresystem indtil videre.Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:15
Winkhej baun

Mange tak for et godt svar. Jeg har nemlig lige som du skriver hørt så meget dårligt. Men det er jo godt med udfordringer, og så har jeg jo Nettips. Tongue
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Oprettet: 15 Okt 2007
Point: 1922
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:19
Hej Garfild Smile

Her er en lille guide over de forskellige versioner
af Windows Vista:

Klik på billedet --->
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:25

Ok, jeg kom for sent. Kik godt på de muligheder der er, og tænk dig godt om. Hvad får jeg istedet for det jeg har, er det jeg får nok, eller overflødig for mig. Det er din vurdering, der skal gøre dig tilfreds med det du vælger. Det jeg linker til er fra samme sted som cope linker til, men kun tekst.

http://thebign.dk/cms.php/site/print/11/

Redigeret af El Barsko - 17 Okt 2007 kl. 23:28
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:28
Oprindeligt skrevet af El Barsko El Barsko skrev:

Det jeg linker til er fra samme sted som cope linker til, men kun tekst

Jep og printervenligt, min printerboks sprang mig i møde da jeg klikkede på linket LOL

Redigeret af cope - 15 Jan 2008 kl. 01:25
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:35
Winkførst tak for svar begge to.

El-Barsko, ja det er jo NETOP lige det med at tænke sig godt om, for HVIS jeg nu køber en ny og større pc, kan jeg jo ikke undgå VISTA, alle nye pc'er er præinstall. med VISTA og så er der jo ingen vej udenom. Jeg er meget tilfreds med XP proff. og når man som jeg, ikke er en ørn, er det måske for uoverskueligt, men på den anden side, det er jo fremtid og forandringsvillig må man jo være (LOL)

Vil nu studerer Jeres links lidt mere. Endnu engang tak.Clap
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:44
Oprindeligt skrevet af cope cope skrev:

Oprindeligt skrevet af El Barsko El Barsko skrev:

Det jeg linker til er fra samme sted som cope linker til, men kun tekst.

Jep og printervenligt, min printerboks sprang mig i møde da jeg klikkede på linket LOL
Ok, jeg troede det var mine indstillinger der var noget galt med. Det er nemlig ikke den første side der har gjort det.Big%20smile
Til top
cope Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:45
Hej Garfield, du er som altid Velkommen Smile

Her ---> er der billeder af systemet.

Redigeret af cope - 17 Okt 2007 kl. 23:48
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 Okt 2007 kl. 23:56
Winkhej igen
Et MEGET dumt spørgsmål, findes Vista i en dansk udgave på nuværende tidspunkt?
har set på dit link Cope - og umiddelbart ser det ikke så svært ud og man kan vel benytte nogenlunde den samme fremgangsmåde ved evt. systemgenop. div. rettelser - jo osv. som
i XP eller tager jeg fejl. Ved evt. formatering er fremgangsmåden, den samme?Embarrassed
Til top
 Besvar Besvar Side  123 5>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.988 sekunder.